„Mes visi puikiai suprantame, kad Lietuvoje niekada neturėsime Luvro Paryžiuje ar Metropoliteno Niujorke lygmens muziejaus, o pasaulinio lygmens meno kūrinių bus atvežama tik labai retai ir tik išimtiniais atvejais. Susiduriame su tam tikru provincialumo sindromu ir kultūrine izoliacija, nes visi norintys susipažinti su pasaulio paveldu, priversti skristi tūkstančius kilometrų ir tam skirti tūkstančius eurų, kas pasiekiama tik nedidelei daliai šalies visuomenės. Norėdami užpildyti šią spragą ir pradėjome šį socialinį verslą“, – sakė „Hero group“ vykdantysis partneris Kęstutis Gečas.
„Art Central“ projektų vadovė Agnė Norkutė pabrėžia, jog nemažai žmonių Lietuvoje vis dar vengia meno galerijų, muziejų, nes tokios vietos dažnai įpareigoja jau būti suprantančiam meną, o ne tik juo žavėtis ir mokytis iš kūrinių, juos atrandant. Anot A.Norkutės, šio socialinio verslo tikslas – suteikti galimybę atrasti ir patirti meną visiems.
„Žengiame kartu su iššūkiu – suteikti galimybę patirti meną visiems, be jokio išankstinio nusistatymo, žinojimo ir suvokti kūrinius natūraliai, savo jėgomis, niekam neteisiant ir nekritikuojant. Nepretenduojame būti dar vienu meno žinovų susirinkimo tašku, kur pasineriama į gilias diskusijas ar kritiką ir taip natūraliai atstumiami meną dar tik besistengiantys suprasti žmonės. Siekiame būti atviri visiems ir kviečiame meną patirti tuos, kurie niekada negalvojo su tuo susidursiantys“, – kalba „Art Central“ projektų vadovė.