Iniciatyvoje „Padžiauk sofą“ Kaune – rekordinis lankytojų skaičius

Trečiadienio vakarą Kaune, Ąžuolyno teritorijoje esančiame Vytauto parke, surengtas jaunimo inicijuotas renginys „Padžiauk sofą“.
Renginio akimirkos
Renginio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Penktus metus iš eilės organizuojamas renginys „Padžiauk sofą“ suburia bendraminčius vienam tikslui – gaivinti Vytauto parką.

Renginio organizatoriai – Ateitininkų federacija – skelbia, kad šia iniciatyva skatina žmones ieškoti alternatyvių laisvalaikio praleidimo būdų. Renginio metu vyksta įvairios veiklos, pokalbiai su visuomenėje žymiais žmonėmis, rengiami koncertai

Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Eglė Labutytė
Eriko Ovčarenko / 15min nuotr./Eglė Labutytė

„Čia galima ne tik pasiklausyti koncerto, bet ir sužinoti, kokios yra ir kokiomis veiklomis užsiima jaunimo organizacijos. Renginio data sutampa su mokslo metų pabaiga, artėjančiomis atostogomis. Todėl norime įsiūbuoti vasarą, kad ji būtų aktyvi, kad žmonės išeitų į miestą, į gamtą, nesėdėtų namuose prie kompiuterių“, – sakė renginio organizatorė Eglė Labutytė.

Pirmą kartą per penkerius metus renginyje įrengta scena su stogu. „Padžiauk sofą“ parėmė Kauno miesto savivaldybė ir Ateitininkų paramos fondas. Piniginės lėšos skirtos renginyje koncertavusiems atlikėjams.

„Pradžioje nebuvo idėjos gaivinti Vytauto parką. Bet kai tai tapo neatsiejama renginio dalimi, ši vieta tapo itin brangi“, – sakė E.Labutytė.

18 valandą prasidėjęs renginys priviliojo minias jaunimo. Vieni suposi čia esančiose supynėse, bendravo sėdėdami ant žolės ar žaidė su kamuoliu.

Susirinkusiems koncertavo Markas Palubenka ir „Baltasis Kiras“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis