Išrinktos 2024 metų Lietuvos mažosios kultūros sostinės

Lietuvos mažųjų kultūros sostinių projektų atrankos posėdyje išrinktos 2024 metų mažosios kultūros sostinės. Paraiškas vertinusi komisija nusprendė šį vardą suteikti Dubingiams (Molėtų r.), Ryškėnams (Telšių r.), Višakio Rūdai (Kazlų Rūdos sav.), Onuškiui (Trakų r.) ir Kamajams (Rokiškio r.).
Dubingiai
Dubingiai / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Mažųjų kultūros sostinių atrankos laimėtojai didelį dėmesį skyrė veikloms, kurios stiprintų vietos kultūrinį identitetą, partnerystes, kurtų naujas ir puoselėtų jau esamas tradicijas, sutelktų skirtingų kartų ir patirčių žmones, garsintų miestelio vardą bei paveldą, leistų pasitelkti inovatyvias formas, paminėtų bendruomenių jubiliejines datas.

Kultūros ministerija palaiko ir remia mažųjų Lietuvos kultūros sostinių iniciatyvą, padedančią sutelkti vietos bendruomenes, aktyviau įtraukti jas į kultūrinį vyksmą, o platesnei visuomenei suteikti galimybes artimiau susipažinti su regionų kultūriniu savitumu.

Kasmet Lietuvos kaimo bendruomenių sąjungos organizuojamo Lietuvos mažųjų kultūros sostinių konkurso tikslas – skatinti Lietuvos kaimo gyventojų kultūrinį aktyvumą ir kūrybingumą, plėtoti kultūrą ir meną regionuose, bendruomenių kūrybines iniciatyvas bei kultūros paslaugų prieinamumą.

Daugelyje mažųjų sostinių vietinių entuziastų, kultūros darbuotojų ir savanorių pastangomis sukuriami įsimintini kultūriniai renginiai vietos bendruomenei, auga profesionalaus meno prieinamumas ir sklaida, atsiranda naujų kultūrinio turizmo iniciatyvų.

Nuo šių metų finansavimą Lietuvos mažųjų kultūros sostinių projektams įgyvendinti skirstys Regioninės kultūros tarybos.

Projekto partneriai – Kultūros ministerija, Lietuvos savivaldybių asociacija, Lietuvos seniūnų asociacija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis