Paroda – puikus menininko temperamento atspindys. Šių darbų formatas puikiai iliustruoja medijų ribų nepaisymą, vizionieriškumą ir išskirtinį tapytojo požiūrį į meną, teigiama pranešime spaudai.
Anot vizualiųjų menų centro „tėčio“ Jono Meko, italų menininkas – išties, unikalus kūrėjas. ,,Zevola ateina į šiuolaikinį, post-modernų meno pasaulį su energingų, spalvingų, sprogstamų metaforų, simbolių ir vaizdinių lavina. Tai šiuolaikiniai
vaizdiniai ir tolimi vaizdiniai, atsiradę iš gilaus santykio su Renesansopoetais, mistikais ir mąstytojais. Tai jus praryjantys vaizdiniai, su kuriais keliaujate ir nežinote, net nenorite žinoti, kur jie jus nuneš – tačiau esate tikras, jog tai nepaprasta, netikėta kelionė, kur susitinka praeitis ir dabartis“, – yra sakęs J. Mekas.
Kūrybinį kelią pradėjęs namų išmainymu į jachtą ir pavadinęs ją ,"Helloween“, G. Zevola susikūrė puikią erdvę, kurią pats vadino ne tik namais, bet ir menine laboratorija. Joje gimė ne vienas menininko kūrinys ir, žinoma, vystėsi puikios idėjos. Organizavęs ir dalyvavęs įvairiuose „performansuose“, projektuose ir meniniuose eksperimentuose, vyras netruko užsitarnauti plačiosios auditorijos simpatijas.
Šiandien G. Zevola pasauliui žinomas, kaip neordinarus menininkas, naudojantis įvairias medijas: nuo tapybos, skaitmeninės grafikos, video objektų iki poezijos ar net akcionizmo bei vaidybos. G. Zevola kuria ne „dailės kūrinius“, o formuoja idėjų, vaizdų ir objektų visumą, kurią galima vadinti instaliacija. Tačiau daug kas pasakytų, jog net ir šis žodis per skurdus. Galima teigti, jog menininkas tarsi audžia ištisą erdvę, vizionierišką visatą.
Pats G. Zevola džiaugiasi galimybe eksponuoti darbus Vilniuje, kuriame ne kartą teko lankytis ir semtis įkvėpimo. Menininko darbai Jono Meko vizualiųjų menų centre bus eksponuojami iki rugsėjo 10 d.