Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovaus „Lion’s share“

„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui Lietuvoje atstovaus „Lion’s share“. Naujai įkurta kompanija Lietuvoje populiarins tarptautininį kūrybiškumo festivalį, rengs „Jaunųjų liūtų“ konkursus, žiūrovų jau pamėgtas Geriausių „Kanų liūtų“ reklamų peržiūras ir netrukus paskelbs dar vieną naujieną reklamos, rinkodaros ir medijų pasaulio atstovams.
 komanda
Komanda / Gedimino Gražio nuotr.

„Lion’s share“ – tai naujai įkurta kompanija, kurią sudaro Lietuvos reklamos, medijų ir renginių rinkoje gerai žinomi vardai: Tomas Balžekas, Gabrielė Burbienė, Algirdas Ramaška, Vaidotas Valantiejus ir Mantvidas Žalėnas

Lion's share“ misija – kūrybiškumo virusus Lietuvoje skleisti dar plačiau.

„Kanų liūtai“ – prestižiškiausias kūrybiškumo festivalis pasaulyje. Džiaugiuosi, kad vis daugiau Lietuvos agentūrų ryžtasi varžytis ne vietiniu, o pasauliniu lygiu, nominuodami savo darbus festivalio apdovanojimams. Kartu auga ir festivalio lankytojų skaičius iš Lietuvos – bet kuris, apsilankęs „Kanų liūtuose“, pasakys, kad kūrybiškumo ir idėjų ten pasisemia visiems metams „Lion's share“ misija – kūrybiškumo virusus Lietuvoje skleisti dar plačiau.

Netrukus paskelbsime dar vieną naujieną, o kol kas kviečiu pasimatyti Kanuose birželio 17-ąją!“ – sako Tomas Balžekas, „Lion's share“ vadovas.

Iki šiol „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivaliui atstovavo naujienų portalas 15min. Jis ir toliau išlieka pagrindinis informacinis „Kanų liūtų“ ir „Lion’s share“ partneris Lietuvoje.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Geriausių 2016 metų „Kanų liūtų“ reklamų peržiūra
Luko Balandžio / 15min nuotr./Geriausių 2016 metų „Kanų liūtų“ reklamų peržiūra

„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalis – tai tarptautinis renginys reklamos, rinkodaros ir kūrybinių inovacijų atstovams, nuo 1954 metų rengiamas Kanuose, Prancūzijoje. Kiekvienais metais festivalis sutraukia apie 15 000 dalyvių iš daugiau nei 90 šalių. Festivalio metu vykstantiems apdovanojimams kasmet nominuojama daugiau nei 40 000 reklamos, rinkodaros, viešųjų ryšių darbų, kurie 24 kategorijose varžosi dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei labiausiai vertinamų „Grand Prix“

Kanuose kasmet varžosi ir jaunieji reklamos, rinkodaros ir medijų talentai, laimėję nacionalines „Jaunųjų liūtų“ atrankas. Kitas „Jaunųjų liūtų“ konkursas Lietuvoje vyks 2018 metais. Šiemet, keičiantis festivalio atstovams, nacionalinė atranka surengta nebuvo.

„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalis Prancūzijoje vyks birželio 17-24 dienomis. Tarp festivalio pranešėjų – „Facebook“ vykdomoji direktorė Sheryl Sandberg, agentūros „Droga5“ įkūrėjas Davidas Droga, per savo karjerą laimėjęs daugiau nei 70 aukso „Liūtų“ ir 15 „Grand Prix“, garsenynių pamėgtas mados fotografas Mario Testino, Tarptautinio valiutos fondo vadovė Christine Lagarde ir kiti garsūs vardai. Įsigyti festivalio bilietą galima oficialioje festivalio svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos