Klaipėdoje rengiama diskusija – „Kanto vardo magija“

Pirmadienį, 14 val. Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešojoje bibliotekoje (Turgaus g. 8) vyks pokalbis-diskusija apie Imanuelio Kanto asmenybės ir jo veiklų įprasminimą.
Imanuelis Kantas
Imanuelis Kantas / Bibliotekos nuotr.

Diskusijoje dalyvaus istorikas Dainius Elertas; kraštotyrininkė, literatūrologė Jovita Saulėnienė; poetė, dailininkė, visuomenininkė Kristina Blankaitė; evangelikų liuteronų kunigas Remigijus Šemeklis; verslininkas, visuomenės veikėjas Rimantas Cibauskas; žurnalistas Gediminas Pilaitis; rašytojas, filosofas Arvydas Juozaitis; Pagėgių savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė kultūrai Ingrida Jokšienė; Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centro, Klaipėdos universiteto, Pagėgių savivaldybės kultūros centro, Pagėgių krašto turizmo ir verslo informacijos centro, Pagėgių savivaldybės Martyno Jankaus muziejaus, Pagėgių savivaldybės Vydūno viešosios bibliotekos, Šilutės Hermano Zudermano draugijos atstovai bei kiti dalyviai.

2024 m. minėsime visame pasaulyje žinomo XVIII a. mąstytojo, vokiečių klasikinės filosofijos pradininko Imanuelio Kanto (1724–1804) 300-ųjų gimimo metinių jubiliejų.

Siekiama, kad Klaipėdos miesto savivaldybės viešajai bibliotekai suteiktas Imanuelio Kanto vardas būtų pasauliui siunčiama žinia apie Klaipėdos kraštą, Klaipėdos miesto išskirtinumą ir atvirą kultūrinę partnerystę.

„Kviečiama diskusijoje dalyvauti visus, kuriems nesvetimos I. Kanto idėjos, kūrybinis palikimas, ryšys su kitomis istorinėmis asmenybėmis, Klaipėdos krašto savitumo formavimas ir informacijos sklaida“, - teigė bibliotekos atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis