Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“

Spalio 14 d. 17 val. Klaipėdos lėlių teatro edukaciniame centre (Vežėjų g. 4) bus atveriama Antano Dubros interaktyvi paroda „Dzotukės“.
Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“.
Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“. / Organizatorių nuotr.

Daug kam iš mūsų vaikystės žaidimai neatsiejami nuo slėptuvių – štabikų, suręstų iš medžių šakų, paklodėm uždangstytų stalų, po kuriais būdavo saugiau sulaukti perkūnijos pabaigos, ar į žemę įsodintų sekretų, kuriuos surasti būdavo lemta tik išrinktiesiems lobių ieškotojams.

Vaikystėje slėpynių paprastai žaidžiame, o suaugę prisimenam jas, deja, ne pačiomis geriausiomis aplinkybėmis.

Organizatorių nuotr./Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“.
Organizatorių nuotr./Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“.

Surasti slėptuvę, joje pasislėpti ar saugiai įsitaisius iš slaptavietės stebėti pasaulį ir kitus bus galima Klaipėdos lėlių teatro edukacinio centro interaktyvioje parodoje „Dzotukės“, kurią kuria kino ir teatro dailininkas, iliustratorius Antanas Dubra.

Slaptavietes dzotukėmis vadina Dzūkijoje, kurioje parodos dailininkas Antanas praleido vaikystės vasaras (aišku, slėpdamasis ir grybaudamas).

Klaipėdos lėlių teatro nuotr./Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“.
Klaipėdos lėlių teatro nuotr./Klaipėdos lėlių teatre atveriama interaktyvi paroda „Dzotukės“.

Paroda „Dzotukės“ subalansuota šeimoms, organizuotoms mokinių ar auklėtinių grupėms, draugų būreliams ir tiems, kurie bus pasiryžę draugų susirasti „Dzotukėse".

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis