Šokio spektaklis kelia klausimą: koks jausmas būti protestuoju?

Klausimą „Koks jausmas būti protestuotoju?“ kelia nepriklausoma šokio organizacija „Be kompanijos“ ir viena iš jos pagrindinių menininkių Agnietė Lisičkinaitė, kuri jau šį penktadienį ir šeštadienį kviečia į šokio vyksmo „HANDS UP“ premjerą, rašoma pranešime spaudai.
/ Organizatorių nuotr.

„HANDS UP“ – pusantrų metų trukusio menininkės kūrybinio proceso rezultatų pristatymas, dalinai finansuotas Lietuvos kultūros tarybos ir Lietuvos šokio informacijos centro. „Kviečiu žiūrovus ne į spektaklį, bet į naują kūnišką patyrimą. Šio darbo struktūrą nėra įprasta šiuolaikinio šokio spektaklio formatui – tai kelionė iš taško A į tašką B, pakeltomis rankomis, siekiant pajusti koks gi tas protesto kūnas visgi yra. Kūrybinio proceso metu vaikščiojau Vilniaus senamiesčio gatvėmis su skirtingais plakatais ir iškeltomis rankomis, tiek kiek leisdavo mano fizinės galimybės. Kartais 15, o kartais 35 minutes. Ši patirtis man pasirodė turininga ir verta pasidalinti su žiūrovais, todėl vyksmo metu žiūrovai turės galimybę kartu su manimi pabūti protestuotojais ir pasivaikščioti po Vilnių bei patirti jį naujai“, – teigia menininkė A. Lisičkinaitė

Pasak meninio kūrinio dailininkės Mortos Nakaitės, šiais priešingybių ir dviejų radikalių nuomonių laikais labai svarbu išlaikyti sąmoningumą, dvejoti ir atrasti balansą. Todėl šiame kūrinyje žiūrovai kviečiami patirti dvejopus jausmus, dalyvaujant stebėti ir per vyksmo prizmę susidurti su savo nuostatų ribomis.

Prie šokio vyksmo „Hands up“ sukūrimo taip pat dirbo kūrybinis mentorius Jonathon Hartshorn, operatorė – Odeta Ryškutė, kompozitorius – Jokūbas Tulaba, šviesų dailininkas – Povilas Laurinaitis ir prodiuserė – Domantė Tirylytė.

Spektaklio premjera – š. m. rugsėjo 10 ir 11 dienomis 19 val. TSEHK galerijoje, Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis