Kultūros ministerija kviečia periodinę kultūrinę žiniasklaidą pasinaudoti finansinės pagalbos priemone

Šiandien Kultūros ministerija kreipėsi į aštuonių kultūros periodinių leidinių redakcijas, kviesdama dalyvauti viešajame pirkime, rašoma Kultūros ministerijos pranešime spaudai.
Laikraščiai
Laikraščiai / Bank Phrom nuotr./ Unsplash nuotr.

Kiekvienam leidiniui ketinama skirti iki penkių tūkstančių eurų, už kuriuos leidiniai, priėmę šį kvietimą ir atitinkamas sąlygas, įsipareigotų skelbti kultūros bendruomenei aktualų turinį: galimybes kultūros ir meno kūrėjams, konkursų skelbimus, atliktus kultūros ir meno srities tyrimus ir t. t.

Tokiu būdu Kultūros ministerija tiesia pagalbos ranką kultūrinei žiniasklaidai, kad palengvintų pereinamąjį laikotarpį, kol įvyks Medijų rėmimo fondo konkursai. Fondo taryba jau yra pritarusi finansuojamų projektų teikimo taisyklėms ir prioritetinių paramos sričių – kultūrinės ir regioninės žiniasklaidos – konkursų sąlygoms. Jos bus derinamos su atitinkamomis institucijomis.

Minėta parama skiriama kultūrinei spaudai, atitinkančiai kultūros periodinio spaudos (spausdinto) leidinio, leidžiamo dažniau nei kartą per ketvirtį (ne mažiau kaip 5 numeriai per metus), kriterijus. Taip pat leidėjo ir leidinio duomenys turi būti pateikti Viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų informacinėje sistemoje (VIRSIS).

Vadovaujantis VIRSIS pateiktais duomenimis, kreiptasi į šių kultūros periodinių leidinių redakcijas: „Nemunas“, „Literatūra ir menas“, „Metai“, „Naujasis Židinys-Aidai“, „Šiaurės Atėnai“, „Kinas“, „7 meno dienos“ ir „Kultūros barai“.

Jeigu manote, kad atitinkate aukščiau išvardytus kriterijus, tačiau negavote apie šį kvietimą informuojančio Kultūros ministerijos laiško, kviečiame susisiekti su Kultūros ministerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis