Prieš kelias savaites „What's Next?“ organizatoriai pristatė 6 pranešėjus, o šiandien atskleidžia dar penkis.
Bendras visų svečių „kokteilis“ konferencijos metu ieškos atsakymų, kaip gimsta idėjos, kur slypi kūrybiškumas, kokios inovacijos turi didžiausią potencialą, kokie projektai kūrybiškumo skalėje domina didžiuosius investuotojus ir kaip žmogaus idėjų dėka gyvensime po 10 ir daugiau metų – what's next? (liet. k. – o kas toliau?).
Tomas Nemūra. Skaitmeninių paslaugų agentūros „The Chocolate“ vadovą, reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos kurso dėstytoją bei vienas smagiausių pranešėjų įvairiose konferencijose pristato ES programa „Kūrybiška Europa“. Tomas Nemūra pristatys naują, dar niekam negirdėtą pranešimą apie skaitmenines kūrybiškumo priemones.
Andrius Grigorjevas. Futuristas ir strategas Andrius Grigorjevas kalbės apie tai, kaip atrasti erdves ir bendradarbiavimo galimybes tarp skirtingų industrijų ir ko galima išmokti iš tarpindustrinių inovacijų.
Darren Bowles. Svečias iš Didžiosios Britanijos, vykdomasis studijos „Moving Brands“ kūrybos vadovas, tęs A.Grigorjevo pradėtą temą. Reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ pristatomas Darren Bowles tvirtai tiki, kad sutelkus žmones iš labai skirtingų kūrybinių sluoksnių, galima sukurti kažką ypatingo, unikalaus ir išskirtinio.
Arvydas Būta. Kūrybiško mąstymo temą pildys ISM Executive School dėstytojas Arvydas Būta, kurio paskaitos visuomet yra perpildytos ir dažniausiai uždaros, tad tai yra unikali proga išmokti šio to naujo. Jis atskleis paslapčių, kaip kurti ne tik galva, bet ir viso kūno pagalba.
Tomas Balžekas. Naujienų portalo „15min“ vadovas Tomas Balžekas kels what's next? klausimus, kurie yra pernelyg svarbūs, kad liktų retoriniai. Kodėl naujienų portaluose gali iš viso nelikti vietos skaitytojų komentarams? Kaip leidėjai privers mokėti už turinį? Ar Markas Zuckerbergas pagaliau pripažins, kad yra įtakingiausias pasaulio leidėjas – tiesa, nelabai vykęs?
Anksčiau paskelbti pranešėjai
Pranešimus, kaip mąstyti kūrybingai ir inovatyviai skaitys vienos pasaulyje kontraversiškiausių kūrybinių agentūrų „SNASK“ iš Stokholmo meno vadovai Magdalena Czarnecki ir Richardas Gray, futuristas iš Niujorko Gray Scott ir „TEDxWarsaw“ organizatorius, kūrybinis strategas iš Australijos Ralph Talmont.
Taip pat inovacijas versle pristatys ateities vizionierius iš Tel Avivo Avi Itzkovitch, „AdForm“ atstovas, 8 metų patirtį skaitmeninės reklamos srityje turintis Audrius Janulis ir charizmatiškasis „NordCurrent“ bei žaidimų industrijos atstovas Kęstutis Baltaduonis.
Daugiau nei konferencija
„What's Next?“ tikslas – po kiekvieno pranešimo su savimi „išsinešti“ ne tik žinių, bet ir įkvėpimą veikti, kurti, inovuoti.
Boutique konferencijos formatą išlaikantis kasmetinis kūrybos ir verslo žmonių įvykis šiemet užpildys ne tik dienos programas, bet ir abu vakarus. „What's Next?“ penktadienį vyks kontaktų vakarėlis ne konferencijos erdvėse, o šeštadienį – bendra vakarienė ir kūrybingumo apdovanojimai.
„What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais.