Kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“ varžosi 15 darbų iš Lietuvos

Prasideda didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo festivalis pasaulyje „Kanų liūtai“ (angl. „Cannes Lions“). „Kanų liūtų“ apdovanojimams šiais metais pateikta daugiau nei 25 000 paraiškų iš 87 šalių, tarp jų – 15 darbų iš Lietuvos.
„Kanų liūtų“ statulėlės
„Kanų liūtų“ statulėlės. / "Kanų liūtai" nuotr.

Geriausi reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių darbai iš viso pasaulio kovoja skirtingose kategorijose dėl bronzos, sidabro ir aukso „Liūtų“ bei svarbiausio apdovanojimo – „Grand Prix“. Dėl „Liūtų“ šiemet kovoja ir Lietuvai atstovauja reklamos agentūros „Milk Agency“, „Not Perfect Vilnius“, „Pencil and Lion“, videoreklamos įmonė „Some films”, „Sven Svensson” bei lietuviškų daržovių auginimo įmonė „Kietaviškių gausa”.

Reklamos agentūra „Not Perfect Vilnius“ apdovanojimams pateikė 4 paraiškas: Lietuvos plaukimo federacijai kurtą TV klipą Video („Film“) kategorijoje ir plačiai pasaulyje nuskambėjusią kampaniją „Paskambink Rusijai“ (angl. „Call Russia“). Kampanija varžosi Kūrybiškos strategijos („Creative Strategy“), PR ir Titanium kategorijose. Jau paaiškėjo, jog Titanium kategorijoje šis darbas pateko į kandidatų gauti apdovanojimą sąrašą (angl. shortlist), o jame liko tik 24 darbai, pretenduojantys nugalėti.

Globali kampanija „Paskambink Rusijai“.
Globali kampanija „Paskambink Rusijai“.

Reklamos specialistas, UAB „Not Perfect Companies“ vadovas Paulius Senūta, pristatydamas kampaniją „Paskambink Rusijai“, pabrėžia, kad patekti tarp 24 geriausių darbų yra beprotiškai didelis pasiekimas, nes tai – pati svarbiausia kategorija. „Visi laukiam gerų žinių ir kitose kategorijose, kurių kandidatų laimėti sąrašai dar nepaskelbti“, – šypsosi P.Senūta.

Kalbėdamas apie Lietuvos plaukimo federacijai kurtą videoklipą Paulius sako: „Lietuva retai pateikia darbų šioje kategorijoje, nes tai yra brangi produkcija, didžiulė kūryba, bet mes manom, jog sukūrėme puikų klipą ir galime pakonkuruoti su pasaulinio lygio reklamomis. Ši kampanija plačiai nuskambėjusi ir šokiravusi visuomenę, o tai yra viena iš savybių, reikalingų gerai reklamai ir reklamai, galinčiai nuskinti apdovanojimą.“

VIDEO: Skendimų prevencija | Neskesk.lt

Reklamos agentūra „Pencil and lion“ apdovanojimui maisto pakuočių kategorijoje pateikė lietuvių startuolio „Bee Loop“ tvarios vaško medaus pakuotės darbą. Medaus pakuotė yra be jokių papildomų etikečių, organiška, perdirbama, valgoma, savaime suyranti, priešgrybelinė, antivirusinė, antibakterinė ir antiseptinė. Pakuotę kūrė dizaineris ir startuolio „Bee Loop“ vienas iš įkūrėjų Aurimas Kadzevičius.

Produktas „Bee Loop“ Los Andžele (JAV) vykusiuose kasmetiniuose pakuočių dizaino apdovanojimuose „Dieline Awards“ laimėjo aukščiausią apdovanojimą. Jis išsiskyrė originalumu, tvarumu, kokybe ir aktualumu pasauliui. Pakuotė buvo įvertinta ir dviem geltonais pieštukais (dvigubas auksas) didžiausiuose pasaulyje D&AD dizaino apdovanojimuose – to iki šiol nebuvo pavykę nė vienam lietuvių kūrėjui.

„Žiūrėsime, kaip seksis „Kanų liūtų“ apdovanojimuose, bet esmė juk dalyvauti, atstovauti Lietuvai“, – sako A.Kadzevičius.

Su „Kanų liūtų“ apdovanojimais lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, įgyvendinant įmonei „EMP“ kurtą kampaniją.

2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“, gautą lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui.

2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Lina Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Kalbėdamas apie apdovanojimų svarbą, „Kanų liūtų“ generalinis direktorius Simonas Cookas sako: „Per pastaruosius dvejus metus reklamos rinka smarkiai pasikeitė. Kūrybiškumas dabar kaip niekad svarbus, nes prekės ženklams tenka ieškoti vis naujų būdų pasiekti savo vartotojus ir klientus. Artimiausiomis festivalio dienomis tarptautinė komisija vertins pateiktus darbus bei skirs apdovanojimus, o pateikti darbai atskleis ateinančių metų pasaulines reklamos rinkos tendencijas.”

„Kanų liūtų“ generalinis direktorius Simonas Cookas. „Kanų liūtų" nuotr.
„Kanų liūtų“ generalinis direktorius Simonas Cookas. „Kanų liūtų" nuotr.

Atskirų kategorijų finalininkai bei laimėtojai bus skelbiami visos šios savaitės metu, o pagrindiniai „Kanų liūtų“ laimingieji paaiškės birželio 24 d. vakarą.

Be apdovanojimų, festivalio dalyvių laukia keli šimtai pranešimų aktualiausiomis reklamos, rinkodaros, medijų temomis. Tarp ryškiausių pranešėjų šiemet – vienas stipriausių visų laikų šachmatininkų Garis Kasparovas, garsus Kanados aktorius Ryanas Reinoldsas, mados ikona ir dizaineris Harris Reedas, Niujorko reklamos agentūros „Badger & Winters“ kūrybos vadovė Madonna Badger ir daugelis kitų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs