Legendiniai „Whitesnake“ pasirodė Vilniuje! (naujos nuotraukos)

Tikra roko legenda iš Didžiosios Britanijos „Whitesnake“ ketvirtadienio vakarą Vilniuje įrodė, kad dar turi parako.
Vokalistas Davidas Coverdaleas atsisveikindamas sakė: „Būkit saugūs ir laimingi“.
Vokalistas Davidas Coverdaleas atsisveikindamas sakė: „Būkit saugūs ir laimingi“. / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Susirinkę į „Siemens“ areną turėjo progą pamatyti legendinį hard rock vokalistą David'ą Coverdale'ą, lydimą ne ką mažesnių žvaigždžių: būgnininko Chriso Frazierio, bosisto Uriaho Duffy, gitaristų Rebo Beacho, Dougo Aldricho bei klavišininko Timothy Drury.

Šių metų balandžio 8 dieną grupė po 11-os metų pertraukos išleido savo naująjį studijinį albumą „Good to be Bad“ ir išsiruošė į pasaulinį turą, kurio metu aplankė ir Lietuvą.

Vedami vokalisto David'o, ilgaplaukių kompanija su trenksmu įsiveržė į sceną, įrodydami, kad dar turi parako ir galios priversti publiką šėlti. Dainas „Is This Love“, „Here I Go Again“, „Love Ain't No Stranger“, įtrauktas į grupės geriausių kūrinių rinkinį, bei kitas senesnes, žiūrovai traukė kartu. Iš naujojo albumo „Good to be Bad“ scenos blogiukai atliko „Lay Down Your Love“, „The Deeper The Love“ ir kitas.

Jų istorija prasidėjo 1977-aisiais, tada, kai išleidęs porą solo albumų, „Deep Purple“ vokalistas D.Coverdale'as įkūrė savo grupę. Ją pavadino „Whitesnake“.

1982-aisias Coverdale'as buvo nutraukęs grupės veiklą, tačiau po poros metų „Whitesnake“ grįžo su nauja jėga – atsinaujinusi ir energingesnė nei bet kada anksčiau. Grupė prisitaikė prie naujų muzikinių vėjų ir pradėjo kurti sunkųjį skudurinį roką. Coverdale'as visiškai pakeitė grupės sudėtį, nusamdė naujus talentingus muzikantus ir prikėlė legendą dar vienam gyvenimui.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis