Nuo 1993-iųjų gyvuojančių „Bliuzo naktų“ ir nuo 2003-iųjų rengiamų „Roko naktų“ prodiuseris Algirdas Barniškis BNS sakė, kad šie metai jo rengiamiems festivaliams yra labai sunkūs, nes žmonių aktyvumą paveikė ekonominis sunkmetis.
„Iš finansinės pusės tai nėra sėkmingas projektas, taigi tai daroma iš entuziazmo ir didelės, didelės vilties kasmet. Vistiek yra tęstinumas, nutraukti tokio dalyko negali“, – sakė A.Barniškis.
Liepos pradžioje vykusios „Bliuzo naktys“, pasak pašnekovo, pirminiais duomenimis, nebuvo pelningos, nors dar galutiniai skaičiavimai nepadaryti. Šiais metais minėtame renginyje dalyvavo apie 4 tūkst. žiūrovų.
Kiek žiūrovų galėtų atvykti į rugpjūčio 6–7 dienomis vyksiančias „Roko naktis“, A.Barniškis tvirtino nežinąs. Praėjusiais metais festivalis sulaukė 4 tūkst. roko muzikos gerbėjų.
Pasak pašnekovo, visą laiką festivaliai buvo rengiami iš privačių lėšų, nors ir kreiptasi į valstybės institucijas dėl pagalbos. Jis tvirtino, kad šiemetinių festivalių galutinių biudžetų dar neturintis. Pernykščių „Bliuzo naktų“ biudžetas siekė iki 500 tūkst. litų, o „Roko naktų“ – irgi apie 500 tūkst. litų.
Trečią kartą rengiamo elektroninės muzikos festivalio „Spartakiada“ organizatorius Mantas Pakeltis BNS sakė nusiteikęs optimistiškai ir tvirtino, jog ekonominė krizė nėra pagrindinis faktorius, lemiantis festivalio sėkmę.Viena iš antrą kartą rengiamo muzikos festivalio „Tamsta“ organizatorių Aurelija Vaškelytė BNS sakė, kad šiais metais festivalio rengėjai yra nusiteikę optimistiškai.
Anot jos, surengti festivalį buvo sena organizatorių svajonė, todėl tai daugiau idėjinis festivalis, kuriamas iš žmonių entuziazmo.
„Mes nelabai orientuojamės, kad uždirbtume iš festivalio Praėjusiais metais rengtas festivalis pranoko lūkesčius, nes tikėjomės mažiau žmonių, tai galima sakyti, kad atsipirko. Mes galvojome, kad atvyks 1–1,5 tūkst. žiūrovų, tačiau atvyko apie 3 tūkst. klausytojų“, – tvirtino A.Vaškelytė.
Šiemet tikimasi sulaukti 4–5 tūkst. žiūrovų, juoba kad pirminiai pardavimai esą nėra blogi. Biudžeto dydžio pašnekovė neatskleidė. Jos teigimu, festivalis rengiamas iš privačių lėšų.
Trečią kartą rengiamo elektroninės muzikos festivalio „Spartakiada“ organizatorius Mantas Pakeltis BNS sakė nusiteikęs optimistiškai ir tvirtino, jog ekonominė krizė nėra pagrindinis faktorius, lemiantis festivalio sėkmę.
„Iš tiesų su festivaliu viskas yra gerai, žmonės perka bilietus. Mes tikimės apie 2–3 tūkst. klausytojų“, – kalbėjo M.Pakeltis.
Jis teigė apie galimus nuostolius negalvojantis, tačiau neatskleidė, kiek šiuo metu parduota bilietų. Praėjusiais metais festivalis neįvyko, tačiau nusprendus, kad „Spartakiados“ idėja yra gera, jį nuspręsta atgaivinti.
„Šitoje festivalio rinkoje veikia ne ekonominė krizė, bet tai, kad atsirado festivalių paklausa, tačiau jie tuo pačiu ir atsibosta, todėl vartotojams turi pasiūlyti ką nors naujo. Aišku, svarbi aplinkybė yra festivalio įdirbis, susidaręs per metus. O krizė iš dalies veikia, bet, kai yra krizė, organizatorius turi labiau stengtis, daugiau reklamuotis“, – tvirtino „Spartakiados“ rengėjas.
Festivalis, pasak pašnekovo, rengiamas iš privačių lėšų. Jo biudžetas siekia apie 120 tūkst. litų.
Birželio pabaigoje vykusio muzikos ir meno festivalio „Be2gether“ atstovė Eglė Remeikaitė BNS yra sakiusi, kad minėtasis festivalis buvo nuostolingas, o rengėjai dar nėra priėmę sprendimo, ar kitais metais festivalį rengs penktąjį kartą – tai esą paaiškės rudenį.
„Iš tikrųjų labai svarstome, nes vis dėlto penktųjų nuostolingų metų festivalis nelabai pakeltų. Taigi festivalis kitais metais galėtų vykti, jei nebent atsirastų kokia nors nemaža komercinė ar nekomercinė parama. Bandyti daryti taip, kaip šiemet, tai yra išgyventi iš bilietų, nebesiryžtume tikriausiai“, – sakė E.Remeikatė.
Pasak jos, festivalio biudžetas šiemet siekė per 1 mln. litų. E.Remeikaitė BNS yra sakiusi, kad šiemet rengėjai negavo valstybinės paramos, o rėmėjų dėl ekonominės krizės rasti sekėsi sunkiai, todėl tikėtasi išlaidas dengti iš bilietų pardavimo.
E.Remeikaitė sakė, kad festivalį aplankė apie 8–9 tūkst. asmenų, tačiau šį skaičių sudaro tiek renginio aptarnaujantis personalas, tiek žiūrovai. 2009-aisiais „Be2gether“ aplankė apie 11 tūkst. žiūrovų.