Liūdna žinia: šįmet dzūkų kultūros festivalis „Čiulba ulba“ bus rengiamas paskutinį kartą

„Ilgai rengėmės jums šią žinią pranešti ir net truputį dvejojome, ar verta tai skelbti prieš festivalį. Delsėme, bet pagalvojome, kad nesakydami sprendimo, priimto prieš kelis mėnesius, būsime nesąžiningi su jumis, o festivalio metu nesuprasite, kodėl mes visi graudinamės ir ašarą braukiame“, – rašoma dzūkų kultūros festivalio „Čiulba ulba“ feisbuke.
Festivalis „Čiulba ulba“
Festivalis „Čiulba ulba“ / Ramūno Guigos nuotr.
Temos: 2 Dzūkija Festivalis

Penktadienį „Čiulba ulba“ organizatoriai pranešė, kad šįmet penkerius metus gyvavęs festivalis bus paskutinis. Ikišiol renginys buvo sulaukęs daug gerų atsiliepimų, viena iš organizatorių Eglė Kašėtienė buvo kviečiama į konferencijas papasakoti apie festivalio konceptą.

Visgi nusprendę nutraukti veiklą E.Kašėtienė ir Rokas Kašėta įvardino priežastis.

Eglės Kašėtienės nuotr./Eglė Kašėtienė ir Rokas Kašėta
Eglės Kašėtienės nuotr./Eglė Kašėtienė ir Rokas Kašėta

Pirmoji – pilna savanorystė. Kurdami festivalį pajamų negavo ne tik E.Kašėtienė ir R.Kašėta, bet ir joks kitas prie festivalio dirbęs žmogus. „Nėra iš ko mokėti“, – rašoma paaiškinime.

Antroji priežastis – Lietuvos kultūros tarybos terminai. Prieš porą metų konkurso finansavimui gauti datos buvo paankstintos. Kaip rašo organizatoriai, anksčiau paraiškas reikėdavo teikti rudens gale, tačiau jau treti metai LKT laukia paraiškų iki rugsėjo pirmosios savaitės. „Mūsų atveju, tai veda į visišką beprotybę“, – teigiama įraše. Po sunkaus ir intensyvaus darbo birželį organizatoriai negauna galimybės pailsėti, kaip jau reikia ruoštis artėjančiam festivaliui, kuris vyks tik už metų.

Uždaryti festivalį taip pat privertė nuolatinė lokacijų kaita, mecenatystės kultūros stoka bei silpnas vietos bendruomenių ir įstaigų įsitraukimas.

Išsamiai skaitykite čia:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis