M.Kvietkauskas ėmėsi tvarkyti savo pirmtakės parengtą dešimtmečio kultūros strategiją

Kultūros ministro Mindaugo Kvietkausko vadovaujama darbo grupė antradienį pradėjo konsultacijas dėl Lietuvos kultūros strategijos „Kultūra 2030“ tobulinimo. Pranešime skelbiama, kad antradienį tartasi su kultūros paveldo specialistais, artimiausiu metu numatomos konsultacijos dėl kitų strategijos projekte keliamų klausimų su įvairių kultūros sričių atstovais.
Mindaugas Kvietkauskas
Mindaugas Kvietkauskas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kultūros strategiją pernai pristatė buvusi ministrė Liana Ruokytė-Jonsson. Ji gruodį spaudos konferencijoje teigė, jog pagrindinis strategijoje įvardijamas tikslas – „įtrauki kultūra atvirai visuomenei ir gyventojų gerovei“. Strategija apima tris pagrindines kryptis: „subalansuotą ir integralią kultūros politiką“,“ „kūrybingą asmenybę ir stiprios tapatybės visuomenę“ bei „ekonominę vertę kuriančią kultūrą“. Sausį naujasis kultūros ministras M.Kvietkauskas pareiškė, kad strategija buvo parengta skubotai.

Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Liana Ruokytė-Jonsson
Josvydo Elinsko / 15min nuotr./Liana Ruokytė-Jonsson

M.Kvietkauskas laikosi pozicijos, kad strateginiai kultūros srities dokumentai turi būti rengiami ir aktualūs klausimai sprendžiami vykdant atvirą diskusiją su kultūros bendruomene. Konsultacijų dėl kultūros strategijos tikslas – rasti sutarimą su kultūros bendruomenės atstovais ir pagal pateiktus siūlymus detalizuoti strategijos kryptis. Galutinį Lietuvos kultūros strategijos „Kultūra 2030“ projektą numatoma parengti antrąjį šių metų ketvirtį.

Strategija „Kultūra 2030“ apibrėš artimiausio dešimtmečio kultūros srities pokyčių ir jų poveikio Lietuvos gyventojams esminių nuostatų visumą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis