„Menų spaustuvėje“ – O.von Horvato „Vienos miško pasakos“ premjera

Penktadienį Vilniuje, „Menų spaustuvėje“ režisierės Yanos Ross premjera – spektaklis pagal austrų dramaturgo Odono von Horvatho pjesę „Vienos miško pasakos“. Pjesė, sukurta 1931 m., Y. Ross spektaklyje perkeliama į šių dienų Vilnių.
Yana Ross
Yana Ross / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Režisierė Y.Ross repetuoja „Menų spaustuvėje“, nors naujausias jos spektaklis – Jaunimo teatro pastatymas, tačiau teatre vykstant rekonstrukcijai, premjera vyks čia.

Pirmajam savo pastatymui Jaunimo teatre Y.Ross pasirinko austrų dramaturgo O.von Horvatho pjesę „Vienos miško pasakos“. Tai yra labiausiai jį išgarsinusi pjesė, kurią parašė 1931 m., ir joje prabilo apie fašizmo užuomazgas.

„Pasiūliau O.von Horvathą, kurį seniai norėjau statyt. Galvojau, turbūt atsiras laikas ir tinkamas ansamblis. Tai didelė pjesė, man patinka dirbti su didele trupe, puiki trupė, didžiulis iššūkis, darbas įdomus“, – sakė režisierė.

Šiame spektaklyje Y.Ross tęsia bendradarbiavimą su dramaturgu Mindaugu Nastaravičiumi, prieš porą metų nacionaliniame dramos teatre jie drauge kūrė „Tris seseris“, šįkart O.von Horvatho pjesę adaptavo šių dienų Lietuvai – pjesės veiksmas vyksta 1931 m. Vienoje, spektaklyje – 2019 m. Vilniuje.

Dramaturgas sako, spektaklis buvo kuriamas iš aktorių improvizacijų, tačiau išsaugant pagrindines O.von Horvatho pjesės temas – veidmainystę, nesusikalbėjimą, nacizmo grėsmę. Todėl sako, kad pjesės adaptacijos autoriai yra visa trupė.

Po „Vienos miško pasakų“ premjeros, kuri vyks šį penktadienį ir sekmadienį „Menų spaustuvėje“, vėliau šį sezoną spektaklis bus vaidinamas Rusų dramos teatre ir keliaus po Lietuvą.

Y.Ross išvyksta ilgesniam laikui į Šveicariją – ji pakviesta dirbti į Ciuricho „Schauspielhaus“ teatrą 3 metams vyriausia režisiere.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis