Galerijos trečiame aukšte „Kaunas Photo“ festivalis pristato parodą „Šeinius + Scheynius“, skirtą pasaulio lietuvių fotografijai. Pirmąkart bus rodomos Igno Šeiniaus kurtos fotografijos, atskleidžiančios dar nežinomą Lietuvos diplomato, žurnalisto ir rašytojo asmenybės pusę. Šalia šių fotografijų nuguls jo proanūkės žymios menininkės Linos Scheynius (Švedija) darbai, kurie tarsi nebyliai polemizuos su prosenelio fotografijomis.
„Komforto zonos“ paieškas lankytojai bus kviečiami tęsti lankydamiesi parodoje „Namai namučiai“. Autorių Evženo Sobeko (Čekija), Rubi Lebovitchiaus (Izraelis), Rebecos Cordero (Meksika), Superultraextra duo: Ewa Bold & Patryk Hadas (Lenkija) fotografijose kiekvienas apčiuopsime nostalgijos motyvą.
Pirmame galerijos aukšte parodos svečius pasitiks žaidimas „Kaunopolis“ – „Kaunas Photo“ meninės rezidencijos rezultatų paroda, kurios idėją dar gegužę Kaune plėtojo ispanų fotomenininkė Conchi Martínez. Atrasime dar nematytas, o gal seniai užmirštas savo miesto Kauno vietas. Šalia „Kaunopolio“ taip pat įsikurs olandų fotomenininko Poike Stompso asmeninė paroda „Keliaujant po Europą“.
Parodų atidarymus vainikuos kolektyvinė autorių paroda „Komforto zona“, tarp kurių – fotografijos įžymybės amerikiečių fotomenininkės Haley Morris-Cafiero darbų serija „Stebėtojai“ linksmai, tačiau kartu ir rimtai kvies dialogui apie patyčių kultūrą; Vladimiro Antaki (Prancūzija / Kanada) „Šeimos portretas“ dokumentuoja pabėgėlius nuo karo ir negandos Prancūzijos sostinės prabangos ir chaoso peizaže; suomio Lasse Lecklino fotografijos „Gražiausios branduolinės elektrinės Europoje“ ves į ekskursiją po Europą ir jos gražiausias branduolines jėgaines bei komforto ribų apmąstymus; lietuvio Tado Kazakevičiaus (Lietuva) „Tai, ko nebebus“ privers susimąstyti apie laiko trapumą, o Floriano Müllerio (Vokietija) darbas „Atjungtos grotažymės“ kvies diskutuoti apie vienatvę skaitmeninėje socialinėje terpėje.
Visą rugsėjo mėnesį ir iki pat spalio vidurio „Kaunas Photo” festivalis džiugins turais po parodas, susitikimais su parodų autoriais ir svečiais, fotografijų projekcijų vakarais. O festivalio fotografijų parodos po atviru dangumi, dar ankstyvą vasarą nugulusios Kauno miesto viešosiose erdvėse (Čečėnijos aikštėje Joanos P Cardozo (JAV) „Mėlyniukės, mūsų namai yra mūsų pačių atspindys“, Žaliakalnio funikulieriaus papėdėje Roberto Dasho (JAV) „Klimato atšilimas mikromasteliu”, Lietuvos zoologijos sode Anupo Shaho (JK) „Migracijos“ ir VDU Botanikos sode Emilijos Petrauskienės (Lietuva) „Sidabrinis sodas”) veiks iki spalio pabaigos.
„Kaunas Photo“ – ilgiausiai be pertraukų rengiamas kasmetis tarptautinis fotomeno festivalis Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Nuo 2004 m. festivalį organizuoja viešoji įstaiga „Šviesos raštas“. Festivalis laikomas vienu svarbiausių tęstinių meno renginių Lietuvoje. Festivalis yra pasaulinės „Festivals of Light“ organizacijos narys. Festivalio įkūrėjas ir vadovas – Mindaugas Kavaliauskas.
Didieji rėmėjai: Lietuvos kultūros taryba, Kauno miesto savivaldybė. Rėmėjai: EPSON, Švedijos karalystės ambasada.
Išsami festivalio renginių programa „Kaunas Photo“ svetainėje: http://festival.kaunasphoto.com/LT/events-2018/
Atidarymas – rugsėjo 7 d. 17 val., parodos veiks iki spalio 14 dienos.