Nacionalinėje dailės galerijoje ardoma Vito Luckaus fotografijų paroda taps meno projektu

Pasibaigus Vito Luckaus fotografijos retrospektyvai, didžioji Nacionalinės dailės galerijos salė nuo vasario 21 d. bus pradėta ruošti būsimam pavasario parodų sezonui. Buvusios parodos architektūra bus išrinkta per kelias dienas. Šis procesas paprastai būna nepastebimas. Tačiau šįkart tai bus įvykis, atveriantis kitą suvokimą apie parodą – ne tik kaip kūrinius ir architektūrą, bet ir kaip išradimų ir bendravimo erdvę.
Nacionalinė dailės galerija
Nacionalinė dailės galerija / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Šį suvokimą atverti pasiūlė parodas įrenginėjantys menininkai Antanas Gerlikas, Gediminas Akstinas, Augustas Serapinas ir Kazimieras Šližys. Jie įsitrauks į niekuo neišsiskiriančią galerijoje vykstančią veiklą, taip ištrindami slenksčius tarp vaidmenų, tikrovių ir vaizduotės. Buvusi paroda jų pastangomis galutinai išnyks kartu su paskutinėmis išardytomis sienomis, kurios į save sugėrė lankytojų pokalbius, kvapus, mintis ir emocijas.

Tuo pačiu metu, kai parodos architektūra bus ardoma galutinio išnykimo link, po galerijos erdves klajos garso architektas Tomas Požemis. Vis persikeldamas į kitą vietą, „Požeminių taškų“ projekte jis į galerijos erdves paleis visų savo vinilinių plokštelių kolekcijos garsus – nuo grigališkųjų choralų iki techno, grodamas kiekvieną dieną tarsi naują gyvenimą. Nacionalinė dailės galerija kelioms dienoms virs jo rezidencija.

Šias kelias dienas NDG gyvens kitu ritmu, kviesdamas lankytojus kartu patirti tąsų esamąjį laiką ir praleisti visą dieną kartu. 

Meno projektai Nacionalinėje dailės galerijoje vyksta nuo vasario 21 d., penktadienio, iki vasario 25 d., antradienio, nuo 11 val. iki 17 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų