Arkadijus Gotesmanas – gerai žinomas perkusininkas, šiuolaikinės muzikos atlikėjas, aktyviai muzikuojantis nuo XX a. devintojo dešimtmečio, pagarsėjęs bendrais muzikiniais projektais su garsiais muzikais – saksofonininku Petru Vyšniausku, kompozitoriumi Viačeslavu Ganelinu, violončelininku Davidu Geringu, žinomais Lietuvos simfoniniais orkestrais.
Prieš dešimtmetį Lietuvos teatralus sudomino Arkadijaus Gotesmano, režisierės Ramunės Kudzmanaitės, aktorės Dalios Michelevičiūtės ir dailininko Lino Liandzbergio spektaklis „Stotis N mieste“ pagal lenkų poetės, Nobelio premijos laureatės Wisławos Szymborskos eiles.
Muzikiniame spektaklyje „Dievo žmogaus istorija“ pirmą kartą Arkadijui Gotesmanui teks ir groti, ir kalbėti. Adolfas Večerskis ir paskatino žinomą muzikantą imtis teatrinio projekto, taip pat ėmėsi sudėlioti režisūrinius ir prasminius šio spektaklio taškus. Šio spektaklio pavadinimas – taip pat Adolfo Večerskio idėja. Pasak jo, šis spektaklis – tai malda prie žiūrovų raudų sienos.
Arkadijus Gotesmanas sako šio spektaklio tekstus rašęs apie save ir juose atspindėjęs juokingus ir graudžius savo gyvenimo įvykius. Spektaklio pavadinimas atspindi nuostatą – „Visi mes esame Dievo žmonės“. Be to, Gotesmano pavardė, išvertus į lietuvių kalbą, tą ir reiškia. Spektaklyje muzikuojant pasakojama gyvenimo istorija.
Spektaklio bendraautoris – dailininkas Linas Liandzbergis, su Arkadijumi Gostemanu įvairius projektus kuriantis jau seniai. Į Lietuvos šiuolaikinės dailės procesus įsijungęs prieš du dešimtmečius, Linas Liandzbergis kuria tapybą, bet pastaraisiais metais labiausiai žinomas kaip garso ir vaizdo instaliacijų, performansų, videomeno autorius.
Pirmieji gyvenimo garsai Arkadijų Gotesmaną pasiekė iš vinilinių plokštelių, todėl dailininkas pasiūlė pagrindinį scenografijos objektą – didžiulę vinilinę plokštelę, ant kurios bus įrengta perkusininko vieta.