Parodai pasirinkti menininko A. Bulotos darbai, sukurti infraraudonosios fotografijos technika. Netradicinėje erdvėje eksponuojamas nuotraukas vienija tas pats metodas – fotografuojant naudotas specialus filtras, kuris praleidžia tik infraraudonuosius spindulius.
Ši technika menininkui padėjo sukurti tarytum lede įšalusių atvaizdų seriją. Saulės apšviesta žaluma įgijo baltą spalvą. Nuotraukose tai primena šerkšną. Anot A. Bulotos, spalvinant medžius kompiuteriu, jie neatrodytų natūralūs, o infraraudonosios fotografijos technika kuria įtikinamą vaizdą.
Laiptinė – tarsi teatro rūbinė prieš spektaklį. Ji kuria nuotaiką, žengiant per namų slenkstį
Jau keturiolika metų fotografuojantis menininkas A. Bulota džiaugiasi galėdamas eksponuoti savo nuotraukas „LightHouse“ namuose. „Man patraukli netradicinė erdvė – namo laiptinės, kur nuotraukos įgauna funkcinę prasmę. Apsilankymą galerijoje reikia suplanuoti, be to, parodą apžiūrėsi vieną kartą, geriausiu atveju, jeigu jau labai patiko, nueisi antrą ar net trečią kartą. O štai kasdienėje žmogaus aplinkoje atsidūręs menas leidžia juo žavėtis dažniau. Svarbiausia tai, kad susitikimas būna neplanuojamas, o į kasdien matomus meno darbus galima kaskart vis naujai pažvelgti“, – teigia fotografas.
„Mūsų vystomų gyvenamųjų namų laiptinės niekada nepaliekamos be dėmesio. Laiptinė – tarsi teatro rūbinė prieš spektaklį. Ji kuria nuotaiką, žengiant per namų slenkstį“, – teigia bendrovės „MG Valda“ rinkodaros vadovė Akvilė Liaudanskienė.
Tai ne pirmoji tokio pobūdžio iniciatyva bendrovės vystomuose projektuose. „Eglių terasų“ laiptinėse eksponuojama gamtos fotografijų paroda, o požeminė automobilių parkavimo aikštelė papuošta menininkų sukurtu net 162 kv. metrų grafičio paveikslu. Bendrovės statytų ankstesnių namų laiptines taip pat puošia įvairūs fotografijos darbai.
„Eglių terasų“ laiptinėse eksponuojama gamtos fotografijų paroda, o požeminė automobilių parkavimo aikštelė papuošta menininkų sukurtu net 162 kv. metrų grafičio paveikslu.
Fotografo Andriaus Bulotos nuotraukose dominuojantis elementas yra medžiai. „Man labai gražūs apšerkšniję medžiai ir piešiniai ant apšalusio stiklo, kuriuos kuria pati gamta. Žiemą išryškėja dvi pagrindinės spalvos. Tačiau dienų, kai viskas apšerkšnija, pasitaiko labai retai, o naudojant infraraudonosios fotografijos technologiją – ant objektyvo sumontavus specialų stiklinį filtrą, fotoaparatas pamato tai, ko mes plika akimi nematome: medžiai ir žolė atspindi infraraudonąją šviesą ir nusidažo baltai. Dėl to medžiai atrodo tarsi pūkiniai“, – teigia A. Bulota.
Nuotraukos, anot menininko, trina ribą tarp realybės ir sapno. Tai – tarsi pasaka, kurioje pavaizduojama, kaip gyvenimas galėtų atrodyti kitaip. Fotografuodamas menininkas siekęs, kad nuotraukose nebūtų matyti šurmulio. Per penkiolikos sekundžių fotoaparato ekspozicijos išlaikymą nuotraukoje fiksuojama tik tai, kas nejuda – nelieka judančių mašinų ir žmonių