Pasak vienos iš organizacijos įkūrėjų, šokėjos ir choreografės Agnietės Lisičkinaitės, nuo pat veiklos pradžios „Be kompanijos“ siekė tarnauti menininkams kaip tiltas pasiekiant Lietuvos žiūrovus, gyvenančius skirtingose vietose, turinčius itin įvairią pasaulėžiūrą bei mąstyseną.
„Esame palyginus jauna organizacija, kuri per pastaruosius penkerius veiklos metus gana ženkliai užaugo. Per šį laiką koncentravomės į pagalbą kūrėjams įgyvendinant jų įdėjas, gerokai praplėtėme savo kūrybinį branduolį – šiandien asocijuotų menininkų sąraše turime stiprius Europoje ir Lietuvoje kuriančius choreografus ir šokėjus“, – sako A.Lisičkinaitė.
Visą šį laiką didžioji dalis „Be kompanijos“ veiklos ir sukurtų darbų buvo koncentruojama didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tačiau šiemet su Lietuvos kultūros tarybos skirtu finansavimu atsivėrė galimybė praplėsti geografinį mastelį.
„Mūsų produkcijos dažnai yra tarptautinės, turinčios dideles komandas, todėl gastrolės reikalauja itin daug resursų. Pelnytas finansavimas leidžia šiuos darbus pristatyti gerokai platesniu mastu – tikimės, kad tai neliks tik vienkartiniu įvykiu ir šio sezono iniciatyva, o ir toliau galėsime šiuolaikinį šokį pristatyti regionuose“, – viliasi viena iš „Be kompanijos“ įkūrėjų.
Tarp į gastroles regionuose besileidžiančių spektaklių – didžiųjų miestų ir užsienio žiūrovus jau sužavėję darbai. Lapkričio 3 d. Ukmergės kultūros centre bus pristatytas Lietuvoje ir Belgijoje kuriančios choreografės Vilmos Pitrinaitės šokio spektaklis „Match3“, nagrinėjantis žmonių tarpusavio konkurencijos temą. Tą patį kūrinį kiek vėliau, gruodžio 5–ąją, turės galimybę išvysti ir Raseinių gyventojai.
Prie „Be kompanijos“ neseniai prisijungusi šokio menininkė Giedrė Kirkilė pristatys savo kūrinį „Kraitis“. Spektaklis lapkričio 15 d. Bus rodomas Ukmergės kultūros centre, gruodžio 3 d. – Prienų kultūros centre, o gruodžio 27 d. – Vilniuje, Menų spaustuvėje.
Kauno žiūrovų lapkričio 13 d. laukia susitikimas su šiemet sceną išvydusiu ir tarptautinio dėmesio jau sulaukusiu choreografo Luko Karvelio kūriniu „Kur krantas“. Tai – mitinės lietuvių tautosakos būtybės, Jūratės iš legendos apie Jūratę ir Kastytį, išgyvenimus choreografine kalba apsvarstantis Dominykos Markevičiūtės atliekamas darbas.
Šį pavasarį pristatyta premjera „Kur krantas“ jau parodyta Italijoje, Nyderlanduose, o rugsėjo mėnesį – ir Prancūzijoje. Šioje šalyje spektaklis tapo ką tik startavusio Lietuvos sezono programos dalimi ir prancūzų publiką sužavėjo prestižinėje Paryžiaus „Atelier de Paris“ scenoje. Gruodžio 11 d. spektaklis lankysis Baisogalos kultūros centre, kuriame buvo pradėtas kurti menininkų rezidencijos metu.
Gruodžio 7 d. Panevėžio teatre „Menas“ bus parodytas „Be kompanijos“ įkūrėjų ir choreografių Gretos Grinevičiūtės ir Agnietės Lisičkinaitės darbas „I SLAVE: šiuolaikinė meilės istorija“. Kūrybinė grupė čia ryškina savajai kartai aktualias situacijas: spektaklyje vieniša ir santykių pilnatvę išgyvenančios moterys, o galbūt – tos pačios moters atspindžiai, – skirtinguose laikuose ir situacijose kuria ir komentuoja viena kitą erdvėje.