Net 70 šalies barmenų kausis dėl geriausiojo vardo

Tarptautinio barmenų čempionato „World Class“ nacionaliniame etape šiemet jėgas išbandys dvigubai daugiau dalyvių nei pernai. Net 70 kokteilių gamybos profesionalų pasiryžo susirungti dėl geriausiojo titulo. Pergalė nacionaliniame etape atveria duris į Baltijos šalių finalą, kuriame praėjusiais metais pirmąją vietą iškovojo vilnietis Vainius Balčaitis. Jei Lietuvai ir šiemet pavyktų išplėšti pergalę iš Latvijos bei Estijos atstovų – geriausias šalies barmenas įgytų teisę varžytis su 100 geriausių barmenų iš viso pasaulio.
Vainius Balčaitis
Vainius Balčaitis / Partnerio nuotr.

Antrą kartą Lietuvoje vykstančio čempionato nacionaliniame etape šiemet dalyvaus barmenai iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių. Tarp jų – net dešimt merginų. Jei vienam iš jų pavyks iškovoti pergalę Baltijos šalių etape – lauks tarptautinis „World Class“ finalas, kuris šiemet vyks Berlyne. Tačiau iki tol barmenams teks ne tik parodyti savo profesionalumą bei žinias, tačiau ir įveikti kūrybiškas organizatorių užduotis.

„Barų pasaulis ir kokteilių kultūra keičiasi beprotišku greičiu. Labai džiaugiuosi, kad Vainiaus pergalė praėjusių metų Baltijos šalių finale įrodė, jog Lietuva – žengia kone koja kojon su pasaulinėmis tendencijomis. Visuomet sakau, kad geras barmenas vis dažniau dirba nelyg geriausias virtuvės šefas, derindamas ir miksuodamas ingredientus. Kiekybė kokteilių kultūroje jau seniai nebėra vertybe. Šiandien svarbiausia kokybė, šou, kvapas, pokalbis, istorija... Kūrybiškumas barmenui tampa neatsiejama profesijos dalimi“, – pasakoja Mantas Ruzveltas, „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas ir „World Class“ ambasadorius Lietuvoje.

Partnerio nuotr./Mantas Ruzveltas
Partnerio nuotr./Mantas Ruzveltas

Dalyvauti prestižiniame „World Class“ čempionate pasiryžo barmenai iš 29-ių barų Lietuvoje. Tai Vilniaus „Alchemikas Cocktail Lab“, „Apoteka“, „Bardakas“, „Bizarre Restaurant & Bar”, „Cheers Pub“, „Dirty Duck“, „Distilerija“, „Drops Bar“, „Jazz Cellar“, „Kablys Restobar“, „Karlas“, „Le Salon Bar & Lounge”, „Lokstauk Speakeasy“, „Misterija“, „Mojito Nights“, „Panama Food Garden“, „RePublic“, „Sanatorija“, „Sky Bar“, „Turgus“, „Uncle Sam‘s American Pub“, „Wall Street Avenue“ bei „Vėjai“. Taip pat Kauno „RePublic“ ir „Klimas“. Klaipėdoje įsikūrę „Dock“, „Nese Irish Pub“, „Rocco and Ella“ bei „Skipper‘s Wife Pub“. Taip pat, „Cask 215“ iš Šiaulių.

Lietuvos „World Class“ finalas, kuriame susirungs dešimt kitus atrankinius kriterijus įvykdžiusių barmenų, įvyks vėlyvą pavasarį Vilniuje. Trys geriausiai pasirodę mūsų šalies barmenai jau kitą dieną varžysis su geriausiųjų trejetukais iš Estijos ir Latvijos, o laimėtojas – pelnys teisę dalyvauti pasauliniame „World Class“ finale Berlyne.

Viena iš pagrindinių čempionato užduočių – sukurti savo autorinį kokteilį bei visą jo pateikimą. Kadangi šie kokteiliai bus įtraukti į barų, kuriuose dirba čempionato dalyviai, meniu – juos galės išbandyti ir visi norintys. Beje, iki pat čempionato finalo barmenams bus organizuojami įvairūs mokymai ir konsultacijos, kuriuos rengs ir užsienio gėrimų ekspertai.

„World Class“ čempionatas pirmą kartą surengtas 2009 m. Londone. Nuo to laiko kasmet išrenkamas meistriškiausias pasaulio barmenas bei kiekvienos čempionate dalyvaujančios šalies čempionas. Beje, pasauline 2017-ųjų nugalėtoja tapo kanadietė Kaitlyn Stewart. Beje, K.Stewart – tik antroji moteris pelniusi „World Class“ laurus.

„World Class“ čempionatą Lietuvoje organizuoja „Prike Lietuva“ – vieni pagrindinių aukštos kokybės alkoholinių gėrimų platintojų šalyje. Įmonė įsteigta 2005 m., bendradarbiauja su didžiausiais pasaulyje alkoholinių gėrimų prekinių ženklų valdytojais „Diageo“, „Moet Hennessy”, „Jose Cuervo International“, „Stock Spirits“, kokybiškų vynų gamintojais iš viso pasaulio regionų. Prisidėdama prie barmenų mokymo ir žinių gilinimo – kompanija siekia kelti vartojimo kultūrą šalyje pirmiausia akcentuojant kokybę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis