Aksominiu balso tembru ir dainavimo kultūra žavintis vienas perspektyviausių jaunųjų Lietuvos solistų Eugenijus Chrebtovas gimė 1982 m. Ukrainoje, Donecko srityje, tačiau muzikinį išsilavinimą gavo Lietuvoje. Muzikos ir teatro akademijoje baigė dainavimo bakalauro studijas pas profesorių Virgilijų Noreiką ir docentę Giedrę Kaukaitę, 2004–2006 m. stažavosi LNOBT Operos studijoje (prof. V. Noreika ir Vytautas Viržonis).
Zenono Paulausko dainininkų konkurse 2001 m. pelnė trečiąją vietą, 2003 m. – pirmąją vietą. 2002 m. tapo Stasio Baro konkurso laureatu, 2010 m. – Tarptautinio Fiodoro Šaliapino vokalistų konkurso (Rusija) laureatu, o 2012 m. Antrajame tarptautiniame Tiito Kuusiko kamerinės muzikos konkurse (Estija) pelnė pirmąją vietą.
LNOBT scenoje E. Chrebtovas debiutavo 2005 m. Vyskupo Masalskio vaidmeniu Balio Dvariono operoje „Dalia“. Taip pat dainavo Greminą ir Zareckį LNOBT Operos studijos „Eugenijaus Onegino“ pastatyme 2006 m., Alminą „Pilėnuose“, Cunigą operoje „Karmen“, Bartolą „Figaro vedybose“, Daktarą ir Baroną operoje „Traviata“.
Nuo 2011 m. solistas dainuoja Kauno valstybiniame muzikiniame teatre, čia sukūrė Falkės vaidmenį Johanno Strausso operetėje „Šikšnosparnis“ ir Homonajaus – operetėje „Čigonų baronas“.
Gegužės 8 d. „Eugenijaus Onegino“ spektaklyje taip pat dainuos S. Janušaitė (Tatjana), Jovita Vaškevičiūtė (Olga), M. Vitulskis (Lenskis), Liudas Norvaišas (Greminas), Inesa Linaburgytė (Larina), Eugenija Klivickaitė (Auklė), Vytautas Kurnickas (Trikė) ir kiti solistai. Diriguos Robertas Šervenikas.
„Eugenijaus Onegino“ spektaklį prieš metus LNOBT pastatė jaunas operos režisierius Vasilijus Barchatovas (g. 1983). Rusijos teatro akademijos (GITIS) absolventas iki tol buvo sukūręs 15 spektaklių tokiose scenose kaip Peterburgo Marijos ir Maskvos didysis teatrai, o 2011 m. tapo Rusijos prezidento globojamos Kultūros ir meno tarybos nariu.
Režisieriaus traktuotėje „Eugenijus Oneginas“ yra „belaikė“ istorija. Ir nors kostiumai nurodo į truputį konkretesnį laikotarpį – praėjusio amžiaus pradžią, visos operoje vykstančios dramos – susitikimai, išsiskyrimai, neišvengiama gyvenimo kaita – vyko tuomet, vyksta ir mūsų dienomis.