Jo sukurti netradiciniai projektai „Blow Job“ ir „Revealing The Truth“ per keletą dienų apkeliavo viso pasaulio žiniasklaidos gigantus, tokius kaip „Yahoo“, „Daily Mail“, „Guardian Weekend“, „Reuters“, „Huffington Post“. Konferencijoje T. Černiauskas atskleis greitos šlovės paslaptį, duos patarimų siekiantiems įtvirtinti savo vardą pasaulyje.
„Šiandien technologijos tiek pažengė, jog galima fotografuoti nesukant galvos – eliminuojamas techninis klausimas: nebereikia rūpintis, kaip sufokusuoti vaizdą, kokius chemikalus pilti ryškinant ir daugeliu kitų dalykų. Konkurencija atitinkamai persikelia jau į idėjinį lygmenį, todėl dabar svarbus turinys, – sako T. Černiauskas, pasaulyje dar žinomas ir slapyvardžiu Tadao Cern. – Sėkmė garantuota tik tada, jei gali atsakyti teigiamai į klausimus: jei šios idėjos autorius būtum ne tu, ar tau ji būtų įdomi ir ar dalintumeisi ja su draugais“.
Fotografas konferencijoje dalinsis savo sėkmės istorija – akademiniu pavyzdžiu, kokia gali būti žaibiška geros idėjos sklaida internete. T. Černiausko projekto „Blow Job“ nuotraukų, įdėtų į „Facebook“ profilį, plitimą šiame socialiniame tinkle galima skaičiuoti valandomis. Viešumas buvo garantuotas, nes žmonės ne tik spaudė „patinka“, bet ir žymėjo save nuotraukose, dalinosi jomis su draugais.