Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pradedama registracija į konferenciją „Atsakingas restoranų verslas 2014“

Lietuvos atsakingų restoranų ir tiekėjų asociacija (toliau LARTA) kviečia restoranų ir tiekėjų atstovus 2014 m. lapkričio 6 d. dalyvauti konferencijoje „Atsakingų restoranų verslas Lietuvoje 2014“. Konferencijos pranešėjai dalyvius supažindins su naujausiomis restoranų verslo tendencijomis bei atskleis, kodėl atsakingu restoranu būti apsimoka. Konferencija unikali tuo, jog joje bus kuriamas gyvas dialogas tarp restoranų virtuvės vadovų ir vietinių, atsakingų ūkininkų bei tiekėjų.
Parodos akimirka
Parodos akimirka / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tvarus, atsakingas verslas (angl. – Sustainable business) – nėra naujiena Europos ir pasaulio restoranų verslo sferoje, kadangi pasaulis jau ne pirmus metus kryptingai vysto šią sritį: vietinės/sezoninės žaliavos, nykstančių žuvies rūšių atsisakymas, griežtas „ne“ GMO, sintetiniams dažikliams ir skonio stiprikliams, socialinės akcijos ir tvarios technologijos. Lietuvoje ši kryptis iš lėto, bet vis tik įsisiūbuoja, ir Lietuvos restoranų atstovai kviečiami į interaktyvią konferenciją „Atsakingas Restoranų Verslas“.

HoReCa sferos žmonės (restoranų, viešbučių ir kt. maitinimo įstaigų atstovai bei HoReCa sektoriaus tiekėjai), iš anksto užsiregistravę į „Atsakingo restoranų verslo“ konferenciją, sužinos aktualiausias restoranų verslo tendencijas, restoranų lankytojų lūkesčius, gaus strateginės rinkodaros specialisto konsultaciją, kaip atsakingo verslo idėjas komunikuoti savo lankytojams.

Kada: 2014 m. lapkričio 6 d.

Kur: Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre, 5.3 konferencijų salėje.

Konferencijos programą rasite čia.

Registracijos anketa

Svarbu: Vietų skaičius ribotas, užsiregistravusiems dalyvavimas nemokamas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos