Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Revolut“ duomenys: išlaidos kultūrai grįžo į priešpandeminį lygį

Išlaidos kultūriniams renginiams, muziejams, kino teatrams jau sugrįžo ar net viršijo priešpandeminį lygį, vis dar auga pandemijos metu ypač padidėjęs susidomėjimas skaitmeninėmis pramogomis – išlaidos skaitmeninėse muzikos, filmų, knygų platformose spalį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, dvigubėjo, rodo finansų platformos „Revolut“, turinčios daugiau nei 300 tūkst. klientų Lietuvoje, atsiskaitymų duomenys, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / 123RF.com nuotr.

„Mirtis palauks“, – tarė ir kino teatrai, pristatydami taip pavadintą naujausią „Bondiados“ seriją, turėjusią kino teatrų ekranus pasiekti dar 2020-ųjų balandį, bet dėl pandemijos agento 007 fanus į kiną pagaliau pakvietusi tik spalį. Išlaidos kino teatruose spalio mėnesį augo 237 proc., vienas klientas išleido vidutiniškai 16,2 eurų. Daugiausia atsiskaitymų „Revolut“ kortele atlikta „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje ir Kaune bei kino teatruose „Multikino“ ir „Pasaka“.

Spalį augo ir muziejų bei meno galerijų lankytojų srautas, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai atsiskaitymų muziejuose ir galerijose skaičius buvo net 244 proc. didesnis. Tiesa, tokį atsiskaitymų augimą lėmė sugrįžus kelionėms keliskart didėjęs atsiskaitymų skaičius muziejuose užsienyje, atsiskaitymų „Revolut“ kortele Lietuvos muziejuose paaugo tik 10 proc. Dažniausiai lankyti muziejai – MO muziejus ir Vilniaus universiteto botanikos sodas Vilniuje bei Jūrų muziejus Klaipėdoje.

Augimo tempus greitina ir renginių bilietų prekybos platformos – jose atsiskaitymų spalį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai išaugo beveik šešiskart, vieno kliento vidutiniškai išleista suma siekė 54 eurus. Daugiausia lietuvių dėmesio sulaukė pasaulinių žvaigždžių pasirodymai užsienyje, mat daugiausia atsiskaitymų buvo atlikta tarptautinėje renginių bilietų prekybos platformoje „Ticketmaster“, antroje vietoje – bilietų platinimo platforma „Tiketa“.

„Spalį didžiausią išlaidų augimą vis dar fiksavome su kelionėmis susijusiose išlaidų kategorijose, nes „Revolut“ klientai Lietuvoje toliau aktyviai keliavo ir leido pinigus užsienio šalyse, tačiau pastebimai auga ir išlaidos kultūrinėms veikloms, renginiams čia Lietuvoje – nepaisant pandemijos iššūkių žmonės grįžta prie įprasto gyvenimo“, – teigia „Revolut“ įmonių Lietuvoje direktoriaus pavaduotojas Andrius Bičeika.

Toliau pastebimai auga ir gyventojų išlaidos skaitmeninėms pramogoms – išlaidos skaitmeninėse muzikos, filmų, knygų platformose spalį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai dvigubėjo, kompiuterinių žaidimų platformose atsiskaitymų skaičius spalį buvo beveik trečdaliu didesnis, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Populiariausių skaitmeninių platformų penketuke rikiuojasi „Apple“, „Spotify“, „Patreon“, „Google“ ir „Netflix“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai