Naktį, kai Vilniuje su ryškia žalia šviesa gerai muzikai startuos GREEN NIGHT, tie, kurie nemiegos, turės šansą pamatyti, kaip R. Šapauskas mašinos vairą iškeis į plokšteles ir dar – laisvai migruoti po 11 Vilniaus naktinių klubų ir rinktis muziką iš labai įvairaus meniu. Nebus jokių bilietų, jokio įėjimo mokesčio. Vienai nakčiai Vilnius taps vienu dideliu klubu, o Rimas Šapauskas, paklaustas, kokia muzikine programa džiugins savo gerbėjus, atsakė: „mano stilius – jokio stiliaus“.
Žmonės gali nežinoti, kas yra Rimas Šapauskas, bet peliuką Mauzerį ir Budulį žino visi. Išvysti R. Šapauską prie pulto GREEN NIGHT metu turėtų tie, kuri norėtų pamatyti tikrąjį jo veidą. Pasak Rimo, prie pulto jis labiausiai panašus į save, o kad „imidžas“ kažkiek prideda prie honoraro, tai irgi tiesa.
„Dažniausiai groju labai įvairią muziką ir galiu pataikyti įvairiems skoniams. Tai gali būti ir 60-ųjų metų seniena, ir drum&bass. Kiek grojau „Paprazzi“, visi vakarai buvo sėkmingi, nei vieno nebuvo prasto. Tikiuosi, kad pagrojimas GREEN NIGHT‘ui bus lygiai toks pats“, - sako charizmatiškasis R. Šapauskas.
G.N.: Kur mėgsti „tūsintis“ Vilniuje?
R. Š. Vilnius - miestas, turintis nemažai linksmų vietų. Paminėčiau „Vasaros terasą“, ŠMC, „Cafe de Paris“, „Woo“.
G.N.: O kur trauksi po to, kai baigsi groti GREEN NIGHT‘ui?
R. Š.: Manau, kad pasiliksiu „Paparazzi“.
G.N.: Esi vadinamas „antimixu“ – didžėjumi, kuris nemiksuoja. Visgi su kuo norėtumei kartu pagroti?
R. Š. Su kuo nors iš „Ed Banger“, gal su BVP, žodžiu su kuo nors iš tų linksmų prancūzų. Lietuvoje esu grojęs kartu su Tomu Boo, „Deficitu“, „RyRalio“ komanda. Iš tiesų nėra tokių, su kuriais negalėčiau kartu groti.
G.N.: Kokį amplua norėtum įkūnyti artimiausiu metu?
R. Š. Man atrodo, mes su Algiu (Greitai) kaip kokia sena roko grupė važiuojame ant senos „Radioshow“ šlovės.
G.N.: Ką manai apie GREEN NIGHT idėją?
R. Š. Spaudžiu „man patinka“.
GREEN NIGHT – naktį, kurios metu bus galima laisvai migruoti iš vieno klubo į kitą ir rinktis sau patinkančią muziką – dovanoja „Tuborg“ alaus gamintojai. „Tuborg“ – neatsiejamas nuo muzikos, klubinės kultūros. Nuo pat pasirodymo Lietuvos rinkoje šis prekės ženklas remia bei pristato garsius muzikos festivalius, šventes, koncertus, žymiausių atlikėjų pasirodymus bei klubinius renginius.