Savaitgalį vyks SNAP: fotofestivalis apie vaizdų galią

Pasiimti fotoaparatą ir jaustis laimingu fiksuojant akimirkas – šių laikų viena madingiausių tendencijų. Nesvarbu, kas kadre – šuo ar mėsainis lėkštėje. O gal šuo lėkštėje. Fotomanijai tinka visi objektai.
SNAP
SNAP / E.Sabaliauskaitė nuotr

Fotografijos mėgėjų Lietuvoje daugėja. Šį socialinį reiškinį padeda pamatuoti, o didžiąja dalimi jį pats ir kuria, fotofestivalis SNAP. Jau septintasis. Pradėjęs nuo fotokonferencijų viešbučiuose, šiemet antrą kartą šis renginys vyks masinei publikai pritaikytame „Litexpo“ parodų centre, Vilniuje. Kovo 15 dieną, sekmadienį čia nuo ryto prasidės intensyvi programa: žinomų fotografų paskaitos, seminarai, foto paroda ir šou dalis.

Organizartoriai pabrėžia, kad festivalis skirtas ne vien žinantiems, kas yra ISO ir kiti techniniai fotoaparato parametrai. Turiningai praleisti laiką čia galės ir nieko neišmanantys apie fotografavimą, ir mėgėjai, ir profesionalai.

Arturo Valiaugos nuotr./Arturo Valiaugos fotografija
Arturo Valiaugos nuotr./Arturo Valiaugos fotografija

Autoritetai turės jums laiko

Didžiausia SNAP vertė, be abejonės, yra tame, kad Lietuvos geriausių fotografų klanas susirenka vienoje vietoje. Čia galima drąsiai prieiti ir pasikonsultuoti su autoritetais, parodyti savo portfolio – profesionalai tikrai nesakys, kad neturi jums laiko. Norinčių darbus šiemet vertins Artūras Valiauga, Vidmantas Balkūnas, Algis Kriščiūnas, „Ffakers“.

Festivalio programa sudėliota taip, kad žmonės susigaudytų, kuriuose renginiuose jie gaus jiems aktualią informaciją. Paskaitos ir seminarai sutraukia žmones, kurie jau yra pažengę fotografijoje, seka tam tikrus autoritetus. Fotošou dalies paskaitos yra skirtos pradedantiems domėtis fotografija, arba tiems, kuriuos domina fotografijos vadybos niuansai.

„Jūras Duo“ nuotr./Vestuvių fotografija
„Jūras Duo“ nuotr./Vestuvių fotografija

Profesionalai SNAP kasmet įvertina kaip progą susitikti, pakalbėti apie savo darbo sritį, aptarti naujienas – tai jiems savotiška šventė. O mėgėjai kiekvienais metais džiaugiasi vis įdomesne programa, kurioje temų spektras plečiasi. Pavyzdžiui, šiemet vyks Tomo Ramanausko, reklamos agentūros NEW partnerio paskaita apie kūrybiškumą, sėkmingo startuolio „Bored Panda“ įkūrėjo paskaita apie tai, kaip sėkmingai sukurti verslą ir išgarsėti internete. Tadas Černiauskas ir sutuoktiniai „Jūras Duo“ pasakos, kaip pasirinkti svajonę. Jie visi metė darbus ir sėkmingai gyvena tik iš fotografijos. O pradėjo nuo nulio – per kelis metus savo jėgomis ryžosi išmokti šio meno ir amato.

Fototechnikai – didelės nuolaidos

Kam fototechnikos kainos kelia skausmą, festivalis pasistengė jį sušvelninti. Į SNAP šį sekmadienį susirinks žymiausi foto įrangos teikėjai ir prekiautojai: „Fujifilm“, „Epson“, „Sony“, „Sigma“, „Olympus“, „Ricoh“, „Canon“, „Vilbrafoto“, „Fotohobis“ ir kiti. Perkantiems festivalio metu bus taikomos iki 70 % nuolaidos.

Festivalio metu linksmoji dalis bus vieša visiems – vyks atviri „vorkšopai“, galėsite stebėti, kaip kiti fotografuoja modelius, šokėjų pasirodymą, šunis, patys pamėginti nufotografuoti ar nusifotografuoti.

Organizatoriai sako, kad tai puiki proga įsirengti fotostudiją ar atsinaujintį pasenusią techniką. O taip pat pasikonsultuoti su žymiausių gamintojų atstovais ir sužinoti apie technines naujoves.

Festivalio metu linksmoji dalis bus vieša visiems – vyks atviri „vorkšopai“, galėsite stebėti, kaip kiti fotografuoja modelius, šokėjų pasirodymą, šunis, patys pamėginti nufotografuoti ar nusifotografuoti.

Naudos ras net tie, kurie labiau nori atsidurti prieš fotoaparato objektyvą: festivalyje bus galimybė nusifotografuoti ir palikti savo duomenis kastingo “Face Bar” agentūrai. Svajojantiems filmuotis ir fotografuotis reklamose tai puiki proga pradėti karjerą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis