Kasparas Zehnderis kurį laiką buvo garsaus Prahos filharmonijos orkestro vyr. dirigentas (2008 m. pasitraukė iš šių pareigų, tačiau su orkestru koncertuoja). Bendradarbiavo su B. Engerer, N. Gutman, S. Katchatryanu, I. van Keulen, P. Kopatchinskaja, M. Kožená, M. Pousseur, A. Tamestitu ir kitais solistais. Dirigento karjerą pradėjo su „Kammerorchester Neufeld Bern“ ir „Burgdorfer Kammerorchester“. 1997–2006 m. dirigavo Berno menų akademijos orkestrui, daugiausia dėmesio skirdamas šiuolaikinei muzikai. 2007 m. spalį su dideliu pasisekimu debiutavęs Milano „La Scala“ teatre, dirigentas sulaukė Monpeljė nacionalinio, Slovakijos filharmonijos, Liucernos simfoninio, „Orchestre National d´Ile de France“, Anglijos kamerinio, Prahos simfoninio, Brno filharmonijos orkestrų kvietimų. Šiandien jis diriguoja įvairiems Europos orkestrams.
Pirmą kartą Lietuvos nacionaliniam simfoniniam orkestrui diriguosiantis K. Zehnderis klausytojams pateiks įdomią čekų ir anglų muzikos programą. Skambės Antonino Dvořáko Simfoninės variacijos originalia tema, Bohuslavo Martinů Pirmasis koncertas violončelei ir orkestrui bei Edwardo Elgaro Variacijos originalia tema „Enigma“. Programa iš ties džiugina kūrinių pasirinkimu, ypač čekų kompozitoriais, kurių muzikos kalbą ir iš jos besiveriantį platų čekų kultūros kontekstą Kasparas Zehnderis jauste jaučia ir išmano. Neatsitiktinis čia bus ir violončelininko Mindaugo Bačkaus pasirinkimas. Koncerte skambėsiančio Violončelės koncerto autorius B. Martinů – ryškus XX a. čekų kompozitorius, kurio individualaus braižo atramos taškais laikytina senoji muzika ir iš jos kilusi neoklasicistinė tendencija. Būtent įvairios stilistikos perpratimu ir ryškia individualia muzikos perteikimo maniera garsėja ekspresyvusis šio koncerto solistas.
Apie platų violončelininko Mindaugo Bačkaus akiratį byloja ne tik visų epochų akademinės muzikos repertuaras, bet ir intensyvios raiškos galimybių paieškos tyrinėjant XX–XXI a. partitūras, dalyvaujant džiazo projektuose ar griežiant barokine violončele. Šiuolaikinė ir senoji muzika vyrauja tiek solinėje M. Bačkaus veikloje (rečitalių bei kamerinės muzikos koncertų yra surengęs ne tik Lietuvoje, bet ir Anglijoje, Škotijoje, Vokietijoje, Švedijoje, Lenkijoje, JAV, Norvegijoje, Prancūzijoje), tiek ir vadovaujant orkestrui (2009 m. vasarą M. Bačkus tapo naujuoju Klaipėdos kamerinio orkestro meno vadovu), grojant įvairių sudėčių kameriniuose ansambliuose, orkestruose. Įvairių grojimo būdų bei stilių sąveika M. Bačkaus interpretaciniam braižui suteikia ryškų koloritą, kuris reiškiasi drąsiu vaizduotės polėkiu, gyvybinga ir įtaigia intonacija, turtinga tembrine ištarme bei skoningai kuriama stilistine atmosfera.