Šiuos aktorius vienija ne tik bendra scena (Oskaro Koršunovo teatro spektakliuose „Hamletas“, „Dugne“, daugybėje Klaipėdos dramos teatro pastatymų), bet ir tam tikra prasme kilmė – juos abu daug metų buvo galima vadinti Klaipėdos, uostamiesčio, pajūrio aktoriais. Tai reiškė ne tiek (ir ne tik) geografinę vietą ir etatinę priklausomybę konkrečiai scenos menų organizacijai, bet ir kažką daugiau – tam tikrą mokyklą, estetinę kryptį, netgi stilių. Ar tai išliko?
Nelė Savičenko ir Darius Meškauskas, kuriuos pastaruoju metu vis sunkiau sieti su vienu teatru, kalbėdamiesi su teatrologe Vlada Kalpokaite ir diskutuodami tarpusavyje dalysis patirtimis bei bandys atsakyti į klausimą: ar šiuolaikiniam teatro menininkui reikalingas (įmanomas) teatras-namai?
Kaip ir pernai, visi pokalbiai filmuojami ir dedami į internetinę erdvę.