Socialinio recepto projektas įgauna pagreitį: gerins vyresnio amžiaus žmonių gyvenimo kokybę

Kultūros ministerija, įvertinusi Centrinės projektų valdymo agentūros (CPVA) pateiktą jungtinio Socialinio recepto projekto įgyvendinimo planą, skyrė 250 tūkst. eurų veikloms šiemet įgyvendinti, rašoma Kultūros ministerijos pranešime spaudai.
Socialinio recepto projektas įgauna pagreitį
Socialinio recepto projektas įgauna pagreitį / Gintarės Grigėnaitės nuotr.

Artimiausiu metu CVPA skelbs kvietimą įstaigoms teikti projektų įgyvendinimo planus siūlant paslaugas, skirtas didinti senatvės pensijos amžiaus sulaukusių žmonių, patiriančių vienišumo jausmą ar psichologinių problemų, įtraukti į socialinį gyvenimą, laisvalaikio užimtumą per dalyvavimą kultūrinėse veiklose.

Šiemet Socialinio recepto projektas apims 13 savivaldybių: Vilniaus m., Kauno m., Rokiškio r., Visagino m., Anykščių r., Panevėžio m., Klaipėdos m., Telšių r., Marijampolės r., Biržų r., Druskininkų m., Tauragės r. ir Šiaulių m.

Socialinio recepto projektą Kultūros ministerija įgyvendina kartu su Sveikatos apsaugos ministerija. Tikimasi, kad ateityje Socialinio recepto iniciatyva prisidės prie senėjančios visuomenės gerovės kūrimo proceso, gerins vyresnio amžiaus žmonių gyvenimo kokybę, stiprins bendruomeniškumo jausmą ir socialinę integraciją, skatins aktyvų senėjimą bei mažins sveikatos priežiūros išlaidas.

Socialinio recepto iniciatyva Lietuvoje plėtojama nuo 2023 m., kai bandomasis projektas vykdytas Kauno, Šiaulių ir Vilniaus miestuose bei Klaipėdos rajone. Jame dalyvavo Kultūros ministerijai pavaldžios kultūros ir meno įstaigos (muziejai, bibliotekos, scenos meno įstaigos), teikdamos nemokamas tikslinei grupei pritaikytas kultūros ir meno paslaugas. Į bandomąjį projektą įsitraukė 21 įstaiga, iš viso pasiūliusi beveik 60 veiklų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis