Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentų marketingo darbų projektas „Idėja 2008“ įgavo pagreitį

Kol kai kas tik kalba apie aukštojo mokslo kokybės gerinimą ir praktinį jo pritaikymą, iniciatyvūs ir kūrybiški studentai nesnaudžia, o imasi darbo! Puikus to pavyzdys – studentų marketingo darbų projektas „Idėja 2008“.
Vyras
Vyras / Photos.com

„Idėja“ – jau penktą kartą organizuojamas kasmetinis projektas, gimęs iš sumanymo, kad studijuoti marketingą galima naujai – smagiai ir kūrybiškai. Projektą organizuoja Vilniaus Universiteto Ekonomikos fakulteto marketingu besidomintys studentai.

„Vienas svarbiausių projekto tikslų – skatinti praktinių marketingo srities įgūdžių formavimą, glaudinant ryšius tarp studentų, marketingo dėstytojų ir verslo įmonių, kad taptume patrauklesne, į rinkos poreikius orientuotų darbuotojų dalimi. Šiandien „Idėja“ – jau tradicinis ir kol kas vienintelis tokio didelio masto studentų marketingo darbų projektas“, – teigė viena iš projekto organizatorių Raminta Žimkutė.

„Rudens semestro metu „Idėjoje“ dalyvaujančios studentų komandos vysto marketingo strategijas savo sumanytiems ar įmonių pateiktiems produktams, kuria jiems reklamas, atlieka marketingo tyrimus, patirties semiasi šios srities praktikų seminaruose“, – pasakojo studentė Deimantė Gregerytė.

Įmonės į projektą aktyviu dalyvavimu ir konsultacijomis įsitraukia nuo praėjusių metų – bendradarbiavimas buvo sėkmingas, pateisino įmonių ir studentų lūkesčius, todėl šiemet gaminių ir paslaugų idėjas projektui teikia ir komandas konsultuoja jau 5 šalies bendrovės: UAB „Hronas“, VšĮ „Ditmos“ projektai, UAB „Švyturys-Utenos alus“, UAB „Dvarčionių keramika“, UAB „Acme Baltija“.

Po griežtos atrankos, kurios metu buvo vertinamos komandų pradinių idėjų aprašymai, rinkos tyrimai, paskirstymo, rėmimo bei kainodaros strategijos, išliko 60 stipriausių komandų, kurios kurs toliau varžysis ir išbandys jėgas finalinėje parodoje. „Idėja 2008“ pasieks finišo tiesiąją ir pakvies visus, besidominčius inovatyviais marketingo sprendimais, užsukti į LITEXPO parodų centrą lapkričio 28 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?