„Linija” suverta iš XX a. kompozitorių P. Hindemitho, G. Lighečio, S. Barberio, F. Farkaso muzikos, atliekamos Kristupo medinių pučiamųjų kvinteto. Vėrinio dėmenys sujungti Rūtos Vitkauskaitės elektroakustine kūryba, o jį įprasmina, apibendrina bei komentuoja kūno judesys – Lietuvos operos ir baleto teatro primabalerinos Olgos Konošenko choreografinė muzikos interpretacija.
R. Vitkauskaitė į savo kūrybinį arsenalą įtraukia priemones, esančias už klasikinio akademinio arsenalo ribų. Elektronika, poezija, šokis, vaidyba – nuolatiniai jos muzikos palydovai, o kartais – net esminiai ingridientai. Jaunoji kūrėja intuityviai manipuliuoja įvairiausiais galimais garsų meno komponentais, išgaudama žavingus ir profesionalius rezultatus, kurie ne kartą patraukė dėmesį Lietuvoje, skambėdami „Marių klavyrų”, „Druskomanijos”, „Sugrįžimų” bei kituose festivaliuose, ir taip pat – sėkmingai eksportuojami į užsienį: Rūtos muzika girdėta Latvijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos publikai.
Brėžiant paslaptingąją eklektišką „Liniją”, giliausią vagą įspaus Kristupo medinių pučiamųjų kvintetas – žinomas ne tik kaip aukščiausio lygio klasikos interpretuotojas, bet ir kaip šiuolaikinės muzikos ekspertas. Giedrius Gelgotas (fleita), Lukas Sarpalius (obojus), Andrius Žiūra (klarnetas), Andrius Puplauskis (fagotas) ir Paulius Lukauskas (valtorna) būrėsi į kolektyvą su intencija propaguoti rečiau skambančią, tačiau vertingą muziką – jos bus gausu ir šiame projekte.
Balerinos Olgos Konošenko dalyvavimas šiuolaikinės muzikos projekte – itin intriguoja. Ją pažįstame kaip klasikinio baleto primabaleriną, šokančią pagrindines partijas „Gulbių ežere”, „Silfidėje”, „Raimondoje”, „Anoje Kareninoje” bei kituose Nacionalinio operos ir baleto teatro spektakliuose. Be abejo, teatro scena taip pat suteikė jai progų skleistis kaip modernios muzikos interpretuotojai (tokiuose veikaluose kaip „Acid City” arba „Carmina Burana”), tačiau kamerinė erdvė, nešokinių kūrinių koliažas, elektroakustinės muzikos implikacijos gali inspiruoti dar nematytų žiūrovui sprendinių. Galiausiai, visi judesiai, jų niuansai ir akcentai šiame kameriniame šokio koncerte-spektaklyje – tik pačios šokančios individualybės raiška, nevaržoma choreografo rankos.
Judesio, pučiamųjų kvinteto, modernios muzikos ir elektroakustinių darinių sintezės ieškokite Šv. Kotrynos bažnyčioje rugpjūčio 24 dieną.