Vieni geriausių plaukų stilistų Lietuvoje: svarbiausia nesivaikyti tendencijų, o žiūrėti, kas tinka individualiai

Grožio ir stiliaus pasauliai yra bene jautriausi įvairioms tendencijoms, kurios žiniasklaidoje kasmet mirga vis kitos. Jų besivaikantys žmonės tam skiria daug pastangų ir laiko. Tačiau toks elgesys, pasak patyrusių grožio specialistų, pats išeina iš mados. Jų patarimas – pirmiausia žiūrėti į individualius poreikius, rašoma „Litexpo“ pranešime žiniasklaidai.
Pelenė
Pelenė / Organizarorių nuotr.

Balandžio 14–16 dienomis LITEXPO vyksiančioje didžiausioje Baltijos šalyse tarptautinėje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2023“ dalyvausiantis ir ten apie kirpimo tendencijas pasakosiantis plaukų stilistas Andrius Mašauskas sako, kad sukurti pigų wow efektą gali bet kas.

„Tam, kad su šiuolaikiniais dažais kardinaliai pakeistum kliento plaukų spalvą, didelio mokslo nereikia. Dažniausiai tas efektas tik tuo wow ir pasibaigia. Paskui lieka nualinti plaukai ir vis labiau savo eksperimentiniais pokyčiais nusiviliantis klientas“, – tvirtino studijos ATWINS plaukų stilistas.

Jo teigimu, svarbu nepamiršti ir to, kad tendencijoms kintant pamatiniai dalykai išlieka nekintantys.

„Pavyzdžiui, mūsų filosofija pagrįsta nuostata „tai, kas tinka žmogui“, todėl bet kuriuo atveju dirbame žvelgdami per šią prizmę, o tendencijos paklūsta šiam pamatiniam, pirminiam principui“, – pabrėžė A.Mašauskas.

Savo ruožtu kūrybinės komandos ATWINS meistras Anatolijus Pajanokas sako, kad savo darbe jau senokai tendencijas perkelia labiau iš salono į sceną, o ne atvirkščiai.

„Man tendencijos ir yra tikrasis gyvenimas, todėl jas taikau salone, o vėliau rodau scenoje, kad tai matydami kirpėjai jau kitą dieną galėtų jas pritaikyti savo klientams. Tokia tendencija turi būti labai praktiška, patvari, įdomi ir išgvildenta tiek techniškai, tiek proporciškai“, – paaiškino plaukų stilistas.

Jo įsitikinimu, tokias tendencijas pateikti yra gerokai sunkiau nei sukurti ką nors efektingo ir „uždėti“ modeliui ant galvos, sukuriant vienos akimirkos efektą.

Studijos ATWINS plaukų stilistė Alvita Vespenderytė, kalbėdama apie šukuosenų tendencijas, pabrėžia būtinybę neužmiršti, kad madą ir tendencijas diktuoja tie, kas turi daug socialinės galios, valdžios ir įtakos.

Plaukų stilistų darbas
Plaukų stilistų darbas

„Šiandien tai – garsūs žmonės: populiarių filmų aktoriai, muzikos atlikėjai, dizaineriai, politikos atstovai ir, žinoma, milijonų sekami socialinių tinklų nuomonės formuotojai, kurie su mada gali nieko bendro neturėti, bet užtat turi milžiniškas auditorijas, kurioms gali lengvai daryti ryškią įtaką“, – vardijo plaukų stilistė.

Visgi, anot jos, sekti tendencijas nėra būtinai blogai. Juk jos – tai ne tik mada. Tai ir aktualūs politiniai, ekonominiai, egzistenciniai klausimai, šių dienų aktualijų atspindys, globalių įvykių pasekmės, o jas lemia netgi tokios realybės situacijos kaip pandemija, klimato kaita ar kiti svarbūs aspektai.

Tačiau, kad ir kokios ryškios ar akiai patrauklios tendencijos būtų, plaukų profesionalų komandos ATWINS narės Ievos Mašauskienės manymu, svarbiausias aspektas yra plaukų kirpimo meistro gebėjimas tą tendenciją adaptuoti.

Štai čia ir yra tikroji meistro meistrystė – gebėti tendenciją taikyti prie konkretaus žmogaus. Pavyzdžiui, šiuo metu Amerikoje smarkiai populiarėja vadinamieji shaginiai kirpimai, kai viršugalvyje paliekami trumpesni plaukai, o galai būna ilgesni. Tai vienas iš labai išraiškingų kirpimų. Skoningai jį atlikti tikrai nelengva. Ypač jeigu nenori atrodyti kaip maištaujantis paauglys, bet nori būti stilingas“, – tvirtino I.Mašauskienė.

Ji taip pat priminė, kad renkantis šukuoseną, tiek klientas, tiek ir meistras būtinai turi pagalvoti, kaip ji atrodys kiekvieną dieną. Norint, kad plaukai atrodytų gerai, klientas kirpimą anksčiau ar vėliau turės formuoti ir stilizuoti savarankiškai namie. Jeigu meistras negebės paaiškinti žmogui, kaip šukuoseną išlaikyti, ji gali virsti tikru nesusipratimu.

„Kirpėjas yra viena iš tokių dinozaurinių profesijų – žmogus žmogui. Nebendravęs individualiai, nekurdamas ryšio tu negalėsi tobulėti. Kompiuterinė programa gali suteikti kokią nors nuorodą, užvesti ant kelio, bet savo darbą mėgstančiam meistrui, manau, to nereikia. Reikia kitų dalykų: turėti praktikos, įdirbį, suprasti, kaip skirtingose situacijose tai gali veikti tam, kad jis gebėtų adekvačiai ir konkrečiai konsultuoti savo klientą“, – akcentavo ATWINS komandos narė I.Mašauskienė.

Daugiau plaukų kirpimo, šukuosenų ir kitų su grožio bei stiliaus kūrimu susijusių tendencijų bus galima sužinoti jau šiandien prasidedančioje jubiliejinėje parodoje „Pelenė 2023“, kurioje bus gausybė renginių.

Norintieji daugiau sužinoti apie kirpimo naujoves galės dalyvauti tendencijų seminare, kurį ves ATWINS komanda, arba turės galimybę susipažinti su 2023 m. pavasario ir vasaros šukuosenų tendencijomis – daugiasluoksniais kirpimais ir ryškiomis bei drąsiomis spalvomis.

Parodoje taip pat bus galima stebėti FOUR REASONS pavasario ir vasaros kolekcijos DUETS pristatymą, dalyvauti seminare „Garbanų ir makiažo tendencijos 2023“, kuriame bus ieškoma, kaip sukurti derantį įvaizdį. Be to, kiekvienas turės progą pasimatuoti „PaulMitchell“ priemones, kurias pristatys bendrovė „Gražvalda“.

Parodoje lankytojų ir dalyvių taip pat lauks nemažai meno. Vyks performansų kūrėjos Monikos Dirsytės ekstremalus pasirodymas „Balansuoti grožį“, truksiantis net 8 val., ir fotografo Jono Staselio paroda „Kaukių balius“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis