Vyriausybė skyrė 5 mln. eurų kino sektoriui ir kultūros perkėlimui į skaitmeninę erdvę

Ministrų kabinetas trečiadienį skyrė papildomus 5 mln. eurų kultūros sektoriui švelninti koronaviruso pandemijos sukeltas pasekmes.
Kultūros ministerija
Kultūros ministerija / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kultūros ministro Mindaugo Kvietkausko teikimu, pritarta 3 mln. eurų skirti kultūros produktų ir paslaugų perkėlimo į skaitmeninę erdvę programai.

„Priemonė būtų skiriama skaitmeninių kultūros produktų ir paslaugų kūrimui, atliepiant pasikeitusius poreikius karantino metu ir po jo“, – tvirtino ministras.

Anot jo, šiomis lėšomis galėtų pasinaudoti ir nevyriausybinės, ir biudžetinio sektoriaus kultūros įstaigos. Lėšas administruos Kultūros taryba.

„Programos įgyvendinimą būtų galima pradėti nedelsiant, jau balandžio mėnesį“, – sakė M. Kvietkauskas.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mindaugas Kvietkauskas
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Mindaugas Kvietkauskas

Dar 2 mln. eurų nutarta skirti kino sektoriui – filmų gamybai, platinimui, dėl karantino kino teatrų patirtiems nuostoliams kompensuoti. Šias lėšas administruos Lietuvos kino centras.

Anksčiau Vyriausybė yra skyrusi papildomus 2 mln. eurų Meno kūrėjų socialinės apsaugos programai, kad daugiau meno kūrėjų per karantiną būtų mokamos kūrybinės prastovos. Pasak M. Kvietkausko, jos jau pradėtos mokėti.

Perskirsčius Kultūros rėmimo fondo lėšas papildomai 600 tūkst. eurų numatyti individualioms kūrybinėms stipendijoms.

Be to, šiuo laikotarpiu naudojamos Autorių ir gretutinių teisių programos lėšos pajamas praradusiems autoriams.

Dėl koronaviruso plitimo kovo 16 dieną šalyje paskelbus karantiną, uždarytos visos kultūros įstaigos, atšaukti visi renginiai.

Trečiadienį Vyriausybė karantiną pratęsė iki balandžio 27 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis