Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dalia Grybauskaitė: filmo „Tadas Blinda. Pradžia“ kūrėjai Lietuvą matė mylinčiomis akimis

Rugsėjo 23 dieną mūsų šalies kino teatrus pagaliau pasiekusį filmą „Tadas Blinda. Pradžia“ jau spėjo pamatyti daugiau kaip 100 tūkstančių žiūrovų. Jų dėka juosta tapo žiūrimiausiu šių metų filmu ir savo lankomumu aplenkė net ir brangiausius mūsų šalies kino teatruose rodytus holivudinius filmus.
Dalia Grybauskaitė
Dalia Grybauskaitė / Džojos Gundos Barysaitės nuotr.

Viename filmo „Tadas Blinda. Pradžia“ seansų apsilankiusi Lietuvos Respublikos prezidentė Dalia Grybauskaitė teigė, kad naujausias lietuviškas filmas – svarus indėlis ugdant jaunosios kartos patriotizmą ir meilę Tėvynei.

„Kiekvieno amžiaus žmogus šį filmą žiūrės kitomis akimis. Tačiau svarbiausia, kad naujai atgimusi Tado Blindos legenda, pasakojama jaunos kartos kūrėjų, ugdo meilę savo šaliai“, – pabrėžia D.Grybauskaitė.

Prezidentės nuomone, ugdant patriotizmą ir meilę Tėvynei reikia pasitelkti įvairias priemones: „Kinas – viena įtaigiausių patriotizmo ugdymo formų. Filmo kūrėjai matė Lietuvą mylinčiomis akimis.“

Lietuviško kino svarbą Lietuvos žmonėms pabrėžia ir patys „Tado Blindos. Pradžios“ kūrėjai.

„Nuo pat idėjos pradžios iki dabar deklaruojame, jog kūrėme šį filmą Lietuvos žmonėms. Todėl ypač jautriai reaguojame ir mums labai svarbi kiekvieno žiūrovo nuomonė. Jau antrą savaitę į „Tado Blindos. Pradžios“ seansus renkasi pilnos salės žiūrovų ir daugelis, išėję iš kino teatro, mums parašo, jog pamilo Lietuvą iš naujo. Tai yra brangiausias širdžiai komplimentas. Mums labai svarbu kurti savo šaliai, žadinti patriotizmą ir pabrėžti, jog lietuviai – kovotojų tauta“, – sakė su šalies vadove prieš seansą susitikęs režisierius Donatas Ulvydas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?