„Hamletmachine“ jau buvo pristatytas Pietų Korėjos, Vokietijos, Danijos, Prancūzijos festivaliuose, kur sulaukė daugybės profesionalaus scenos meno kritikų vertinimų. 2021 m. Avinjono teatro festivalyje jau po pirmųjų rodymų spektaklis spaudoje pakliuvo tarp 50-ies „būtinų pamatyti“ darbų iš visų 1070 rodytų spektaklių Avinjono „OFF“ programoje.
Artūro Areimos teatro debiutas tarptautiniame alternatyvaus teatro festivalyje FIAT buvo itin sėkmingas – 2022 m. rugsėjo mėnesį festivalyje pristatytas spektaklis „Po Ledu“ pagal Falko Richterio pjesę sulaukė daugiau nei 5 profesionalaus scenos meno kritikų recenzijų, daugybės žiūrovų atsiliepimų bei tarptautinės festivalio komisijos buvo įvertintas specialiuoju apdovanojimu už įspūdingą šiuolaikinės dramaturgijos ir naujų teatro formų jungtį.
2023 m. programoje šiame festivalyje buvo pristatytas spektaklis „Už geresnį pasaulį“ pagal Roland Schimmelpfennig pjesę tapo vienu iš teatro kritikų favoritų, bei sukėlė daug teigiamų diskusijų tarp spektaklio žiūrovų.
Tarptautinis alternatyvaus teatro festivalis FIAT yra vienas didžiausių ir svarbiausių kultūros renginių Juodkalnijoje ir ypač reikšmingas teatro renginys pietryčių Europoje ir Balkanuose. Festivalis šalyje yra sėkmingai rengiamas ir nuolat vystomas jau 33 metus. Nuo pat įkūrimo pradžios festivalis siekė regione pristatyti ir vystyti šiuolaikinio, alternatyvaus teatro formas, keisti ir plėsti žiūrovų ir menininkų požiūrį į šiuolaikinį meną ir galiausiai išaugo į vieną svarbiausių kultūrinių įvykių pietryčių Europoje.
Prestižiniame FIAT festivalyje atsiskleidė ne vienas jaunas šiuolaikinio teatro kūrėjas, nepriklausoma teatro trupė, kadangi festivalis kasmet sudaro itin įvairią programą, įtraukiančią ir debiutuojančius, ir jau pripažintus menininkus bei teatro profesionalus, teatro kritikus ir prodiuserius iš viso pasaulio. Festivalyje savo spektaklius pristatė tokie reikšmingi teatro kūrėjai kaip Pippo DelBono, Jan Fabre, Eugenio Barba, Rodrigo Garcia, Arpad Schilling, Ellen Stewart.
Spektaklyje „Hamletmachine“ analizuojamos jauno žmogaus, kamuojamo nerimo, prasmės paieškos, ir bandymo suvokti save per destruktyvias, ribines patirtis problemos. Festivalio organizatoriai spektaklį išsirinko remdamiesi aukštos meninės kokybės ir inovatyvios, aktualios sceninės raiškos kriterijais, taip pat atsižvelgė į didelę spektaklio patirtį ir pasisekimą.
Spektaklio kūrėjai tarptautinių gastrolių metu, sulaukė atsiliepimų, jog spektakliui, lyginant su įprastais šios pjesės pastatymais, būdingas išskirtinis prasminis, emocinis krūvis, originalus požiūris į pjesės temą ir jos išpildymas. Tai šiandien vienas svarbiausių darbų Artūro Areimos teatro repertuare, kvestionuojantis jauno teatro Lietuvoje ir užsienyje kryptį, tikslus, verčiantis permąstyti teatro misiją apskritai.