Buvęs LNDT meno vadovas O.Koršunovas kritikuoja reklaminę kampaniją: prabilo apie „hiparikus reklamščikus“

Viešojoje erdvėje sekmadienį kilo intensyvios diskusijos apie naują Lietuvos nacionalinio dramos teatro (LNDT) reklaminę kampaniją, kurios šūkis – „Neik į teatrą“. Pirmadienį į reklamą sureagavo ir buvęs teatro meno vadovas Oskaras Koršunovas.
Oskaras Koršunovas, reklama „Neik į teatrą“
Oskaras Koršunovas, reklama „Neik į teatrą“ / BNS nuotr./15min koliažas

„Įsivaizduokite, katedroje nuo sakyklos vyskupas sako: „Broliai ir seserys, neikite daugiau į bažnyčią“. Groja vargonai, gieda choras. „Tikintieji, nebetikėkite“, – tęsia vyskupas. Broliai ir seserys giliai persižegnoja ir nustoja tikėti, nes seniai laukė šios vyskupo prakalbos.

Vyskupas taip pasakė todėl, kad jis, jaunas ir modernus, pasitarė su hiparikais reklamščikais. Tie prisivalgę grybų ir prisirūkę žolės sakė vyskupui: „Būk modernus. Nori, kad tikėtų – sakyk priešingai. Sakyk „Netikėkit, netikėliai“.

Toks va yra paskutinis reklamos trendas, jis veikia šimtu procentų. Svarbiausia sudirginti“, – sakė grybienos sudirginti reklamščikai. Vyskupas taip ir padarė, tik niekas nesusidirgino – tyliai, su palaiminga šypsena išsivaikščiojo iš katedros.

P.S. LNDT ragina neskubėti ir palaukti savaitėlę-dvi, kol išsipildys jų tikrasis sumanymas, bet faktas tas, kad visą šį laiką gatvėse kabės užrašas „Neik į teatrą“ ir tai, žinoma, toksiškai veiks žmonių sąmonę“, – feisbuke rašė režisierius.

Sekmadienį viešojoje erdvėje pasklido menų reklamos specialistės Stefanijos Jokštytės įrašas. Anot jos, teatro reklamoje naudojami žodžiai daro žalą visam nepriklausomų teatrų sektoriui: „Šiandien man svyra rankos ir darosi silpna, kaip taip galite kalbėti už visą teatro kategoriją. Ar jūs suprantate, kokią žalą darote šiuo vienu sakiniu visam teatro laukui?“

Reklamos specialistė baiminasi, kad tokiu būdu gali sumenkti mažųjų teatrų konkurencinis laukas.

„LNDT kalba apie visą meno sritį, jeigu kalbėtų tik apie save – neturėčiau priekaištų“, – 15min sakė S.Jokštytė.

Pasak LNDT portalui 15min atsiųsto komentaro, „tai yra tik sezono reklaminės kampanijos pradžia. Kviečiame laukti tęsinio, kuris – jau kitą savaitę“.

LNDT kol kas nuo detalesnių komentarų susilaiko ir informavo, kad kitą savaitę bus surengta spaudos konferencija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis