Idėja parašyti komediją apie darbus Domui kilo pastebėjus, kad prieš kalėdines šventes tarp dovanų galima rasti įvairiausių darbo kalendorių. „Juk dažniausiai dirbame aštuonias valandas. Jeigu miegame aštuonias. Pridėjus savaitgalius išeina, kad nedarbas mūsų gyvenime užima daugiau laiko. Kodėl nedarbui nėra kalendoriaus?“, – apie idėjos pradžią spektakliui pasakoja Domas.
Spektaklio centre pasakojimai iš nutikimų dirbant keisčiausius darbus. O darbų kolekcija didelė: nuo komiko televizijoje iki apželdintojo, nuo paštininko Amsterdame iki laukų arimo su arkliu Lietuvos kaime, statybininko iki dramaturgo Kauno dramos teatre. Domas sako, kad kai pradėjo rengti stand-up komedijos pasirodymus, tai buvo mažai kam žinomas žanras Lietuvoje. Nors turėjo pasirodymų ir televizijoje, tačiau komedija ilgą laiką buvo hobis. Tuo metu atsitiktiniai darbai buvo ne tik pragyvenimo šaltinis, bet ir įkvėpimas pokštams.
Komikas pastebi, kad žymių žmonių dažnai klausia apie juokingus nutikimus teatro ar muzikos scenoje. Tačiau linksmi nutikimai yra neatsiejami ir nuo paprastų darbų. Būtent paprastų darbų kuriozinės situacijos yra vinukai ant kurių laikosi spektaklis.
„Rašydamas šį spektaklį suvokiau, kiek daug visko pasikeitė. Pirmuose darbuose buvo normalu kai kolegos statybininkai išgėrę nuo stogo su tapkėmis lipa pasiimti algų vokeliuose. Vienas kolega net juokaudavo, kad ant klibančių pastolių bijo lipti blaivas“, – prisimena Domas.
Spektaklyje bus paliesta ir darbo paieškos problema. Jeigu anksčiau Užimtumo tarnyba buvo gėda, per karantiną daugelis ją atrado iš naujo. Vieni, kad pakeistų profesiją kiti, kad įgyvendintų savo verslo idėjas.
„Parašiau Užimtumo tarnybai ir pasiūliau reklamuotis mano spektaklyje. Atrašė, jog informaciją perdavė komunikacijos skyriui. Atsakymo laukiu nuo gegužės. Bet suprantu, juk ten visi užimti“, – juokavo Domas.
Nuo mano įprasto stand-up komedijos pasirodymo „Nedarbo kalendorius“ skirsis tuo, kad tai bus vientisas pasakojimas, keliantis klausimus apie darbą ir jo prasmę. Pasakojimą vietomis nuspalvins ir paties Domo kurta muzika. Jeigu svarstote ar verta eiti į spektaklį yra unikali proga paskambinti Domui specialiu numeriu. Galėsite pasiteirauti arba tiesiog papasakoti savo linksmą nutikimą darbe.
Į žiniasklaidos akiratį Domas pakliuvo spalio mėnesį kai su medinėmis klumpėmis įveikė maratono distanciją. Bėgimas su klumpėmis turėjo būti spektaklio reklama. Tačiau, pasak Domo, pasiruošimas atėmė tiek laiko ir jėgų, kad reklamos nepavyko integruoti.