Nacionalinio Kauno dramos teatro reklama: „Lai dramos lieka teatre“

Artėjančio sezono proga Nacionalinis Kauno dramos teatras sukūrė reklaminį vaizdo klipą. Provokuojantis, bet įtraukiantis vaizdo siužetas pavadintas „Lai dramos lieka teatre“.

Reklaminio vaizdo klipo autorius Ridas Beržauskas. Minutės trukmės reklamoje galima pamatyti ištraukas iš Artūro Areimos spektaklio „Mechaninė širdis“, Vido Bareikio „Hamleto“ ir Gintaro Varno „Biografija: vaidinimas“. Siužete nusifilmavo Dainius Svobonas, Eglė Špokaitė, Saulius Čiučelis, Martyna Gedvilaitė ir kiti.

Naująjį sezoną Nacionalinis Kauno dramos teatras pradės rugsėjo 15 dieną 19.30 val. nemokamu teatralizuotu sezono atidarymo renginiu.

Drama – ji kaprizinga, išdidi ir žavingai šypsosi, matydama, kaip mes virstam jos įkaitais – Dramos karalienėmis ir karaliais. Kaip mes pasiduodam jos ypatingam grožiui, charizmatiškam būdui, elegantiškiems gestams ir viliojančiam žvilgsniui…

Ji mus išmoko daužyti krištolines taures ir porcelianinius indus, pasiūlo spontaniškai išeiti iš darbo, atsisveikinti su gyvenimo meile dėl vienkartinio nuomonių susikirtimo, iškalbingai signalizuoti dėmesio trūkumą ar paranojiškai įžvelgti bet kokią artėjančią grėsmę… Intriguojančiai skamba, net azartiškai. Bėda ta, kad dažnai neadekvačios emocijos brangiai kainuoja, o už jas susimokėti nepavyksta net per visą likusį gyvenimą. Tai, ar tikrai tokio scenarijaus mes trokštame?

Turime pripažinti, Drama visada laimi prieš mus. Ji visada šalia ir mus stebi, tykodama, kada galės pasirodyti iškelta galva. Norėdami ją nugalėti, privalome ją PALIKTI TEATRE. Ten ji patiria nokautą – jos skaudinantis žodis tampa tik metafora, pabaigas atnešantys poelgiai virsta žaismingais epizodais, žmonių širdys nedūžta, o bet koks šūvis skrodžia tik orą.

VIDEO: NKDT reklaminis vaizdo klipas – „Lai dramos lieka teatre“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis