O.Koršunovo interpretaciją pagal graikų klasiko Sofoklio kūrinį žiūrovai galės pamatyti nuo šio penktadienio, sausio 29 d., 19 val. iki pirmadienio, vasario 1 d. vėlyvo vakaro.
„Svarbiausias uždavinys kuriant „Oidipą karalių“ buvo pasiekti, kad Oidipo istorija būtų ne kažkada įvykusi vieno konkretaus žmogaus istorija, bet taptų nuolat vykstančia kiekvieno iš mūsų istorija. Kas yra tas šiandieninis Oidipas? Tai bet kuris iš mūsų, darantis daug visokių veiksmų, kuriais bandome spręsti, valdyti, tačiau iš tiesų veikiame savo vaikystės smėlio dėžės žaidimų schemoje. Kurdami Oidipo paveikslą, ieškodami jo elgesio būdingų bruožų, žiūrėjome į porą konkrečių tuometinių politikų“, – apie spektaklį pasakoja O.Koršunovas.
„Oidipas karalius“ – vienas didžiausių ir reikšmingiausių OKT pastatymų, kurį buvo įmanoma įgyvendinti tik bendradarbiaujant su svarbiausiais Europos festivaliais. Tarp koprodiuserių – vienas didžiausių Vokietijos festivalių „Theater der Welt“, taip pat tarptautiniai Zalcburgo ir Ciuricho festivaliai, rengiami Austrijoje ir Šveicarijoje. Nepaisant to, jog logistikos ir techninio įgyvendinimo atžvilgiu tai buvo bene sudėtingiausias OKT teatro pastatymas, „Oidipas karalius“ mirgėjo daugumos pagrindinių Europos festivalių programose. Be jau minėtų Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos, spektaklis taip pat buvo pristatytas Graikijoje, Lenkijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Olandijoje ir Rusijoje.
O. Koršunovo „Oidipo karaliaus“ interpretacija – labai vizualus ir muzikalus spektaklis, esantis kažkur tarp teatro ir šiuolaikinės operos. Jame skamba gyvai atliekama muzika, yra antikinis choras. Neveltui šis pastatymas buvo pakviestas į garsųjį Zalcburgo operos festivalį.
Pagrindinį Oidipo vaidmenį režisierius patikėjo aktoriui Dainiui Gavenoniui, iki tol jau sukūrusiam vaidmenis O. Koršunovo spektakliuose „Shopping and Fucking“, „Ugnies veidas“, „Meistras ir Margarita“. Šis vaidmuo iki šiol dažnai vadinamas geriausiu ir svarbiausiu D. Gavenonio sukurtu vaidmeniu.
„Iš pat pradžių jutau, kad Dainius turi Oidipo ženkliškumą, Oidipo charizmą. Buvo tiesiog sukrečiančių spektaklių. „Oidipe karaliuje“ labai sunku suvaldyti visą vaidmens struktūrą, visą partitūrą, vaidemens rutuliojimąsi. Kai Dainiui pavykdavo, būdavo labai stipru, ir jis visada tai jausdavo, o kai nepavykdavo – baisu būdavo po spektaklio į jį žiūrėti“, – prisimena O. Koršunovas.
Čia vaidmenis sukūrė ir būrys Lietuvos aktorių-legendų. Tai Laimonas Noreika, Regimantas Adomaitis, Jūratė Onaitytė, Rimgaudas Karvelis, Gediminas Girdvainis, Viktoras Šinkariukas.
„Norėjosi žmogaus, kuris ne tik reprezentuotų Lietuvos teatro kultūrą, bet ir galėtų išbūti scenoje veidu į publiką dvi valandas netardamas nė žodžio, stebėti tai, kas vyksta ir būti įdomus – toks buvo Laimonas Noreika. Jokastės vaidmeniui reikėjo neeilinės aktorės, neeilinio žmogaus, neeilinės moters – tokia yra Jūratė Onaitytė. Regimantas Adomaitis buvo Žynys – juk kas gali būti didesnis autoritetas, išėjęs į sceną Lietuvoje, nei Adomaitis?“, – teigia O. Koršunovas.
„Oidipo karaliaus“ pastatymas suvienijo būrį menininkų. Tai šviesaus atminimo dailininkė Jūratė Paulėkaitė, kompozitorius Gintaras Sodeika, choreografė Vesta Grabštaitė, kostiumų dailininkai Vida Simanavičiūtė, Aleksandras Pogrebnojus, kaukių dailininkas Donatas Jankauskas, perkusininkas Arkadijus Gotesmanas, šviesų dailininkas Eugenijus Sabaliauskas, literatūros konsultantas Kristupas Sabolius. Be jau minėtų aktorių, vaidmenis kūrė Remigijus Vilkaitis, Arvydas Dapšys, Eglė Mikulionytė, Airida Gintautaitė, Arūnas Sakalauskas, Irmantas Jankaitis, Brigita Bublytė, Slava Čystovas, Jolanta Dapkūnaitė, Gytis Ivanauskas, Arūnas Katkauskas, Rytis Saladžius, Rasa Samuolytė, Edita Užaitė, Judita Zareckaitė ir Tomas Žaibus.