Rolando Kazlo spektaklis „1892 metų progreso idėja“ pradėjo premjerinę kelionę po Lietuvą

Įvyko Rolando Kazlo spektaklio „1892 metų progreso idėja“, pagal to paties pavadinimo Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato, rašytojo Sauliaus Tomo Kondroto apsakymą, premjera, rašoma oragnizatorių pranešime spaudai.
Spektaklis
Spektaklis / Organizatorių nuotr.

Labai simboliška, kad spektaklis savo kelionę po Lietuvą pradėjo būtent Kaune. Čia 1892 metais ėmė kursuoti pirmasis Lietuvoje arklių tramvajus, liaudyje žinomas kaip „konkė“. Toliau spektaklis bus rodomas Marijampolėje, aplankys Vilnių, Panevėžį, Birštoną, Uteną, Klaipėdą, Alytų ir vėl grįš papildomiems parodymams į Vilnių bei Kauną.

Spektaklio pagrindiniai herojai – broliai Gudukas ir Petrutis – atvykę iš kaimo, kuriame gyveno ne viena jų giminės karta, Kaune įsidarbina būtent „konkės“ vežėjais. Spektaklyje, kaip ir S.T.Kondroto apsakyme, jie nuoširdžiai pasakoja apie save ir kas jiems nutiko, tačiau sykiu, pamatai ir pajauti ne tik dviejų brolių, bet ir mūsų krašto, žmonių, civilizacijos istoriją. Spektaklyje nuskamba ir skaudi karo bei jo poveikio asmenybei tema. O taip pat – žmogaus ir mašinos santykis plačiąja, filosofine, prasme.

Pagrindinius keistųjų brolių vaidmenis atlieka Artūras Sužiedėlis (Gudukas) ir Rolandas Kazlas (Petrutis). Kitus vaidmenis kuria: A.Rūkas, T.Kvietinskaitė, D.Tarutis, N.Matonis, D.Dabužinskas. Spektaklio scenografė ir kostiumų dailininkė – Elvita Brazdylytė. Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba.

Rolando Kazlo spektaklio „1892 metų progreso idėja“ premjeriniai parodymai: gruodžio 6 d. – Marijampolėje, 7 d. – Vilniuje (išparduotas), 9 d. – Panevėžyje, 10 d. – Birštone, 19 d. – Utenoje, 25 d. – Klaipėdoje, 26 d. – Alytuje, 27 d. – Kaune (papildomas). Sausio 24 d. – Vilniuje (papildomas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis