Anot režisierės, šokio kalba bus atskleista visa vyro jausmų paletė. O joje įsitenka vienatvė ir liūdesys, meilė ir puikybė, duobės ir viršukalnės. Spektaklio „Diagnozė vyras “ buvo nustatyta iš artistinių improvizacijų, gyvenimo realijų, vyrų stebėjimų. Kūrinyje taip pat atsižvelgiama į vyrų šokėjų siūlymus.
“Statant tokio pobūdžio spektaklį ir būnant moterimi, būtų kvaila neatsižvelgti į artistų nuomonę, pasiūlymus – kaip be jų būtų galima kalbėti apie vyrus“, – priduria „Diagnozė vyras“ kūrėja.
Muzikine spektaklio dalimi rūpinsis Arkadijus Gotesmanas, kurį meno kritikai vadina neįprasto sukirpimo menininku. Daug kas jį laiko tiesiog džiazmenu ir perkusijos virtuozu, tačiau tiksliai nusakyti, kuo jis užsiima – beveik neįmanoma. Pats Gotesmanas, regis, tuo rūpinasi mažiausiai, ir akivaizdu, kad tai veiksmo ir praktikos žmogus, galintis ir norintis išbandyti bet kokių formatų keliamus iššūkius – ne tik įvairialypiame muzikos pasaulyje, bet ir teatre bei literatūroje. Svarbu paminėti, kad Arkadijaus Gotesmano biografija – spalvinga it šiųmetis ruduo. Joje puikuojasi darbai su Oskaru Koršunovu, Nacionaliniu operos ir baleto teatru, visame pasaulyje Lietuvą garsinančia choreografe Lora Juodkaite. Nemažiau svarbi ir kūryba kine – Arkadijaus muzika grojo filme „Getas“, o jis pats didžiuojasi filmu „Susitikimas“ apie Lietuvos žydus, taip pat nebyliuoju „Kazanova“, kurį įgarsino kartu su Čiurlionio styginių kvartetu. O kur dar soliniai albumai, autoriniai spektakliai ir kiti iškilūs muzikiniai pasiekimai! Vienas kūrybingiausių Lietuvos perkusininkų į sceną išsineš nesuskaičiuojamą galybę įvairiausių instrumentų, taip jautriai atskleisdamas pagrindinę spektaklio „Diagnozė vyras“ idėją.