Tarptautinis pripažinimas: LNDT kampanija „Neik į teatrą“ pelnė bronzą Barselonoje

Lietuvos nacionalinio dramos teatro 84-ąjį sezoną pristačiusi ir skirtingas reakcijas visuomenėje sukėlusi reklaminė kampanija „Neik į teatrą“ buvo apdovanota Barselonoje, tarptautiniuose komunikacijos ir dizaino apdovanojimuose „Art Directors Club of Europe“ (ADC*E), kuriuose dalyvauja geriausi darbai iš 22 Europos šalių, rašoma Lietuvos nacionalinio dramos teatro pranešime žiniasklaidai.
„Neik į teatrą“
„Neik į teatrą“ / LNDT nuotr.

Tai jau 7-as šios kampanijos apdovanojimas, kuris jai pelnė ir tarptautinį pripažinimą.

Bronzą Lietuvos nacionalinis dramos teatras ir reklamos agentūra TRUTH. pelnė spausdintos ir lauko reklamos kategorijoje. „Neik į teatrą“ – vienintelis šiemet šioje kategorijoje apdovanotas darbas iš Lietuvos. Joje iš viso apdovanota 18 kampanijų iš Miuncheno, Milano, Vienos, Londono, Berlyno, Frankfurto, Sofijos, Ciuricho, Bratislavos. Laimėtojus rinko šios kategorijos komisija, kurią sudarė 10 reklamos ekspertų iš Didžiosios Britanijos, Ispanijos, Kipro, Austrijos, Slovėnijos, Airijos, Italijos, Rumunijos, Ukrainos.

LNDT nuotr./„Neik į teatrą“
LNDT nuotr./„Neik į teatrą“

Iš viso „Art Directors Club of Europe“ (ADC*E) apdovanojimuose darbus vertino 60 savo srities profesionalų šešiose skirtingose kategorijose: „Video ir audio“, „Spausdinta ir lauko reklama“, „Dizainas“, „Interaktyvi ir mobilioji reklama“, „Prekės ženklo patirtis“, „Integracija ir inovacija“.

„Metus iškilmingai vainikuoja apdovanojimas rizikingai, drąsiai ir neabejotiną atgarsį sukėlusiai reklaminei kampanijai. Norisi kuo garsiau padėkoti reklamos agentūrai TRUTH. ir pažymėti, jog tiek reakcijų sulaukusią kampaniją jie sutiko kurti neatlygintinai, dovanodami savo resursus mūsų teatrui. Manome, jog tai yra puikus reklamos agentūros ir kultūros organizacijos bendradarbiavimo pavyzdys, tą patvirtina ir gautas tarptautinis pripažinimas“, – sako LNDT meno vadovai Kamilė Gudmonaitė, Antanas Obcarskas ir Eglė Švedkauskaitė.

LNDT nuotr./„Neik į teatrą“
LNDT nuotr./„Neik į teatrą“

Reklamos agentūros TRUTH. kartu su Lietuvos nacionalinio dramos teatru sukurta kampanija „Neik į teatrą“ be galo sėkminga – ji pelnė 6-is svarbius apdovanojimus ir Lietuvoje. Šiais metais kampanija buvo paskelbta geriausia metų reklamine kampanija vietiniuose ADC*LT reklamos apdovanojimuose ir kaip laimėtoja deleguota į Barseloną. Taip pat šiuose apdovanojimuose gavo prizą lauko reklamos kategorijoje.

„Neik į teatrą“ laimėjo pirmą vietą „PR Impact“ apdovanojimuose už drąsą komunikacijoje ir antrą vietą už virusinę komunikaciją, buvo apdovanota kaip efektyviausia mažo biudžeto įvaizdinė rinkodaros kampanija „Verslo žinių“ organizuojamuose „Password“ apdovanojimuose, o Baltijos šalių reklamos apdovanojimuose „Baltic Best“ gavo sidabro apdovanojimą lauko reklamos kategorijoje.

„Smagu, kai kūrybiškumas yra vertinamas ir apdovanojamas Lietuvoje, tačiau visuomet norisi „išlįsti iš savo kiemo“, nes aukščiausios prabos kūrybiškumas neturi sienų. Todėl ypač džiugu, kai lietuviški prekės ženklai sulaukia profesionalų įvertinimo bei apdovanojimų regioniniuose ir net Europos masto festivaliuose“, – sako agentūros TRUTH. vadovas Tomas Bartninkas.

LNDT nuotr./„Neik į teatrą“
LNDT nuotr./„Neik į teatrą“

Kampanijos pradžioje (2023 m. rugpjūtį) reklaminiuose stenduose pasirodė tuščia LNDT Didžiosios salės kėdė, uždengta plėvele (fotografas – Tomas Kauneckas) ir lakoniškas užrašas „Neik į teatrą“. Kai kas tą informaciją priėmė tiesiogiai kaip teatro skatinimą nesilankyti spektakliuose ir piktinosi tokiu šūkiu, kiti gynė kampaniją ir ragino palaukti tęsinio. Po savaitės pasirodė premjeros „Ruletė“ afiša su šūkio tęsiniu ir aktore, sėdinčia kėdėje.

Vėliau sekė kiti plakatai – kiekvieno spektaklio plakate kėdėje sėdėjo vis kiti aktoriai ir buvo vis kitoks šūkio pratęsimas, susijęs su reklamuojamos premjeros temomis: „Neik į teatrą. Priprasi“, „Neik į teatrą. Sužmogėsi“, „Neik į teatrą. Pasikeisi“, „Neik į teatrą. Įsimylėsi“ ir pan. Tai buvo tarsi įspėjimai, kas laukia apsilankius spektaklyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis