Provokuojantis kūrinys skirtas tik suaugusiesiems, todėl į salę vaikai nebus įleidžiami. Festivalio organizatoriai draugiškai įspėja ir suaugusiųjų auditoriją. „Visi, kurie mėgsta tradicinį šokį ir gražią muziką, tegul neina“, – pataria choreografė, festivalio „Aura'22“ meno vadovė Birutė Letukaitė.
Metalinėmis scenos grindimis sklendžianti varinė dėžė, praryta raudono audinio skiautė ištraukiama iš atlikėjos tarpkojo, apnuogintas kūnas iki kraujo žalojamas žirklėmis – tai tik keletas aštrių pasirodymo dėlionės detalių. Spektaklyje “išgirsime” ir erotikos ar net pronografijos pustonių.
Vienok, iššaukiančiomis galinčios pasirodyti išraiškos priemonės nėra savitikslės. Pasitelkiant ironiją keliami tiek politiniai, socialiniai, tiek vidiniai, moters kaip moters ir moters kaip menininkės vaidmens šiuolaikinėje visuomenėje klausimai. Ar gali socialiniai įsipareigojimai tapti malonumu, ar meną skandina kapitalizmas, galiausiai ar kelias į vyro širdį eina per skrandį? Apie tai kviečia diskutuoti atlikėja Anne Juren.
Neatmestina, jog žiūrovas spektaklį „Magiška“ gali priimti kaip pornografinį šou, pridengtą magija ir triukais, galbūt kažkam jis pasirodys kaip feministinis pamfletas.
Bet kokiu atveju, monospektaklis „Magiška“ abejingų nepaliks. Atsakymų į iškeltus klausimus taip pat nepateiks. Jis paliks atviras duris diskusijai.
Choreografija ir režisūra: Annie Dorsen ir Annie Juren, atlikimas – Anne Juren, iliuzionistas – Steve Cuiffo, muzika – Christophe Demarthe.
„Aura'22“ nuotr./Monospektaklis „Magiška“ |