Šių vyriškosios pusės, ciniško draugo suvilioti, imasi apsimetinėti turtingais atvykėliais arabais ir vilioti vienas kito moteris, siekdami patikrinti jų ištikimybę. Na o Italija negali nežavėti! Kaprio salos įvaizdis, maloniai nuobodžiaujančių atostogautojų kuriama atmosfera kiekvienam leis atsipalaiduoti ir pajusti tikrą malonumą, klausantis W.A.Mozarto muzikos ir sekant besivystančias peripetijas.
„Iš pirmo žvilgsnio atodo, jog ši Mozarto opera yra gana lengvabūdiška, tačiau tiek kompozitorius, tiek libreto autorius joje paslėpė daug tamsių, dramatiškų ir tuo pačiu tikrų dalykų, kuriuos aš ir stengiuosi išryškinti, – statyti šį kūrinį kaip tikrą dramą, – pasakoja režisierė. – O mūsų žiūrovėms tai bus puiki galimybė pasisemti idėjų madingiems vasaros sezono drabužiams, nes Juozo Statkevičiaus šiam spektakliui sukurta haute couture kolekcija tiesiog spinduliuoja romantiškais prisiminimais iš šiltų vasaros vakarų Italijoje ar pietų Prancūzijoje.“
Naujausias bohemiečių ir Gintaro Rinkevičiaus vadovaujamo Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro darbas bus rodomas tik trečiąjį kartą, tačiau jau gali pasigirti jame dalyvavusių išskirtinių solistų sąrašu.
Tikriausiai didžiausia sėkme čia spindi Kosto Smorigino sukurtas Giuljermas. Šią rolę solistas atliks ir šį kartą – žavės publiką ne tik savo sodriu balsu, bet ir gaivališka energija, kuri (kaip pripažįsta daugelis) pakeri ne tik scenoje kartu vaidinančius, bet ir publikoje stebinčius.
K.Smoriginas – retai Lietuvos scenoje sutinkamas svečias, paskutiniuoju metu jis atlieka pagrindines baritono partijas Londono Kovengardeno teatre, taip pat Prancūzijos ir Voietijos scenose. „Visos jos tokios“ bus paskutinis Kosto pasirodymas Lietuvoje šį sezoną, mat po jo solistas išvyksta į vasaros pastatymais garsėjantį Santa Fe operos teatrą JAV, kur atliks Eskamiljo partiją G.Bizet operoje „Karmen“.
Vokietijoje gyvenanti ir dirbanti Viktorija Kaminskaitė – Giuljermo mylimoji Fiordilidži – taip pat nepraleidžia nė vieno „Visos jos tokios“ spektaklio Vilniuje. Be to, tai yra vienintėlė proga Lietuvos publikai išgirsti šį talentingą sopraną – gimtojoje šalyje ši solistė kitų pasirodymų neorganizuoja.
Bohemiečiai didžiuojasi ir savo jaunaisiais talentais. Vos prieš savaitę „Bohemoje“ sėkmingai debiutavęs Kolino vaidmeniu Tadas Girininkas W.A.Mozarto operoje vėl taps įspūdingos išvaizdos ciniku Donu Alfonsu.
T.Girininkas, – puikus VCO atradimų pavyzdys: kelią pradėjęs nuo mažiausio vaidmens „Užburtojoje fleitoje“, šiandien jis – pagrindinių boso partijų atlikėjas Lietuvoje.
Jo partnerė scenoje – Viktorija Miškūnaitė ir jos įspūdingas sopranas. Ši prieš metus dar bene niekam nežinoma solistė debiutavo Despinos vaidmeniu operoje „Visos jos tokios“. Šiandien Viktorijos tvarkaraštyje laisvų dienų beveik nebelikę, tačiau pasidalinti su publika savo įspūdžiais apie paskutiniuosius permainų metus laiko ji atras.
Kaip visuomet žiūrovų laukia ir staigmenos, pagrindinė iš jų – dar nepaskelbtas Ferando vaidmens atlikėjas. Premjerose ši užduotis buvo patikėta Italijoje gyvenančiam ir dirbančiam tenorui Blagoj Nacoski, o vėliau – lietuvių publikos numylėtiniui Edgarui Montvidui, į spektaklį įnešusiam daug naujų spalvų bei kitokių istorijos vingių. Kol kas VCO meno vadovė D.Ibelhauptaitė neišduoda, kas šį kartą imsis tenoro partijos, aišku viena – tai bus dėmesio vertas pasirinkimas.
„Visos jos tokios“ – pirmasis išskirtinai lietuviškos kūrybinės komandos darbas. Kartu su D.Ibelhauptaite ir G.Rinkevičiumi dirbo nepakeičiamasis Juozas Statkevičius, sukūręs kostiumus, lyg tikrą haute couture rūbų kolekciją scenoje. Prie jų prisijungė garsus scenografas Marius Jacovskis, kurio dėka Kongresų rūmų scena pirmą kartą galėjo pasigirti portalu su uždanga, bei šviesų dizaineris Eugenijus Sabaliauskas – vienas talentingiausių savo srities meistrų Lietuvos teatre.