E.Colucci matymo laukas – judri ir akivaizdžiai suinteresuota žmonija, emocingai spurdanti įvairiausiuose architektūriniuose kontekstuose, kuriuos bendravardiklina viena esminė dimensija – laikinosios sostinės modernizmas, rašoma pranešime spaudai.
Galbūt todėl, kad Eglė domisi stilinga architektūra ir urbanistiniu dizainu bei laiko išbandymus atlaikiusiu modernizmu. O gal tiesiog todėl, kad pati menininkė yra architektė, po studijų KTU sąmoningai pasirinkusi tapybą, kaip saviraiškos būdą, leidžiantį išlaikyti malonų, bet neprivalomą santykį su architektūra. Gal todėl E.Colucci paveiksluose architektūros daug, bet ji nėra pagrindinė, greičiau – erdvinė ir emocinė scenografija kontekstualizuojanti gausius personažus ir jų trajektorijas.
Tai ypač ryšku parodoje „Kauno kontekstai“. Šioje paveikslų serijoje architektūra ypač konkreti – Kauno modernizmui autorė skiria žymiai daugiau dėmesio, daugiau jausmo ir daugiau svorio kompozicijose, nei paprastai.
Savo ruožtu aktyvioji paveikslų fauna neabejotinai argentinietiška tiek temperamentu, tiek raiška bei veiklos scenarijais. Greičiausiai šis buenosairiškas judesys ir aistringas koloritas kaunietiškoje urbanistikoje ir sukuria dramatišką intrigą, žaismę ir nuotaikų kaitą Eglės Colucci tapybos parodoje „Kauno kontekstai“.
Eglės Colucci parodos „Kauno kontekstai“ atidarymas: sausio 31, ketvirtadienį, 19 val.
GALERIA URBANA, Kauno architektų namai, Vilniaus g. 22, Kaunas.