D.Narkevičius (g. Utenoje, 1964 m.) kuria daugiaprasmius, nuosekliu tyrimu pagrįstus video darbus. Narkevičius dažnai provokuoja analizuodamas klausimus susijusius su netolima praeitimi. Menininkas remiasi savo, kaip istorijos liudininko savo šalyje patirtimi, kai Lietuva iš sovietinės valstybės tapo posovietine, kuomet režimas šalyje palaipsniui keitėsi iš totalitarinio į demokratiją.
Baigęs skulptūros studijas, menininkas naudojasi dokumentinio kino metodais bei estetine kalba. Pasitelkęs interviu ir filmuotos medžiagos archyvus, Narkevičius tyrinėja ir permąsto dokumentinio kino žanrą – jo filmai ir garso instaliacijos iliustruoja poreikį prisiminti praeitį ir atskleidžia tokio poreikio aktualumą. Narkevičiaus meninio tyrimo centre yra specifinė sovietinio gyvenimo ideologija, tapatybė ir utopiniai idealai, bei šios ideologijos kaitos į kažką nauja procesai.
Parodoje „Dubliuota jaunystė“ pristatomi keturi Narkevičiaus darbai. Tarp jų – ir jo naujas filmas „2015 liepos 20-oji“, kuris Jungtinėje Karalystėje bus rodomas pirmą kartą. Šiame darbe naudojant 3D technologiją buvo nufilmuotas aštuonių 1952 m. pastatytų sovietinių socialinio realizmo stiliaus skulptūrų nukėlimas nuo Žaliojo tilto Vilniaus centre. Skulptūrų nukėlimą menininkas dokumentavo naudojant pusiau savadarbį stereoskopinį įrenginį.
Narkevičiaus kūrinyje kamerų kalibravimas tampa abstrakčiu ritualu, pagerbiančiu ir tuo pačiu išlydinčiu objektus kurie netrukus bus pašalinti iš viešos erdvės. Filmo kulminacija yra liepos 20-os d. antra valanda nakties, kuomet nuo Žaliojo titlo yra nukeliamos visos skulptūros.
Parodos metu spalio 14 d. vyks diskusija su menininku, kurioje dalyvaus profesorius Ričardas Klei, meno istorikė Lina Džuverovič bei kuratorius Alessandro Vincentelli.
Projekto partneris – Lietuvos kultūros institutas.