„Famm“ erdvė kviečia į „Animatest 2D“ animacijos dirbtuves

022 m. spalio 7-ą dieną, 17 val. „Famm“ erdvė kviečia į „Animatest 2D“ animacijos dirbtuves. Dirbtuvių metu bus galima susipažinti su tradicine bei skaitmenine 2D animacija, jos istorija, metodais ir stiliais, pamatyti šios animacijos pavyzdžių. Taip pat bus galima išbandyti save kuriant trumpas animacijos scenas ir judesius bei pamatyti, kaip vyksta „paprastoji“ animacija, rašoma pranešime spaudai.
 „Animatest 2D“
„Animatest 2D“ / Organizatorių nuotr.

Dirbtuves ves Emilija Dirsytė, jai padės Eva Rodz.

Emilija Dirsytė studijuoja animaciją Vilniaus dailės akademijoje. Specializuojasi tradicinėje ir skaitmeninėje 2D animacijoje, 3D animacijoje. Šiuo metu dirba animacijos industrijoje, atlieka įvairias praktikas pas režisierių Gediminą Šiaulį, žaidimų studijoje „Estoty“ ir kitur. Menininkė užsiima miško ir gamtos tyrinėjimais per eskizus, rašymą bei kitų menininkų kūrybą.

Eva Rodz – ketvirto kurso animacijos bakalauro studentė Vilniaus dailės akademijoje. BLON animacijos ir vaizdo žaidimų festivalyje Lietuvos kūrėjų programoje su trumpametražiu 2D animaciniu filmu „AŠ PAVARGAU“ laimėjo pagrindinį prizą. Dalyvauja įvairiuose projektuose ir festivaliuose, tokiuose kaip Ars Electronica, Riga IFF ir kiti.

Vieta: FAMM erdvė (Vitebsko g. 21, Vilnius; SODAS 2123, šalia galerijos Atletika)

Nepraleiskite, nes šiais metais ANIMATEST animacijos dirbtuvės FAMM erdvėje vyks paskutinį kartą!

Daugiau informacijos registracijos nuorodoje.

Renginys vyks lietuvių kalba.

Renginys nemokamas.

Trukmė: 2 valandos.

Šios dirbtuvės yra SODAS 2123 įgyvendinamo projekto „Edukacinių dirbtuvių serija „Blossom“ dalis.

Renginį organizuoja kultūros kompleksas SODAS 2123. Projektą finansuoja Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.

Pagrindinis informacinis partneris – 15min.

www.sodas2123.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis