„Lūžio taškas yra kritinis momentas pokyčių procese. Tai – laikas kai mes nebegalime ieškoti naujų tikslų ar vertybių, bet turime staiga pasukti nauja kryptimi. Fotografija gali sustabdyti laiką ir nukreipti dėmesį į tokias akimirkas. Fotografijos trienalės programa siekiama išreikšti žmogišką poziciją kalbant apie pokyčiu“, – teigia festivalio kuratorius Krzysztof Candrowicz.
Festivalio parodas papildo diskusijos, paskaitos, portfolio peržiūros ir tarptautinė konferencija. Būtent šioje konferencijoje šiemet Lietuvos fotografijos institucijas ir jų veiklą tarptautinei fotografijos ekspertų bei kylančių fotografų auditorijai pristatė Gintaras Česonis. Trienalė, siekdama sukurti įvairiapusiškai fotografiją pristatančią platformą, skatinti idėjų mainus, siūlo lankytojams susipažinti su leidybiniais projektais. Trienalės fotoknygoms skirtoje zonoje buvo pristatyti Lietuvos fotografijos leidiniai, tarp kurių – Vytauto V.Stanionio, Romualdo Požerskio, Algirdo Musneckio ir kitų autorių albumai.
Lietuvai atstovaujama ir trienalės parodinėje programoje – jaunojo fotografo Šarūno Kvietkaus kūrinys Žem eksponuojamas Téo Pitella kuruotoje parodoje Syntropic Surfaces kartu su kitų kylančių fotografų – Ramonos Güntert ir Joshua Phillips darbais. Ši paroda – tarptautinės fotografijos platformos „Parallel“ veiklos dalis.
2017 metais įkurta tarptautinė fotografijos platforma Parallel, vienija svarbiausias Europos fotografijos institucijas, tais pačiais metais Kauno fotografijos galerija tapo šios platformos nare. Šios iniciatyvos dėka kylantis fotografas Šarūnas tapo projekto dalyviu. Tai tapo svarbiu žingsniu, atveriančiu plačias tarptautines galimybes jauniems, perspektyviems Lietuvos fotografijos lauko atstovams.
Lietuvos fotografijos pristatymą Hamburgo trienalėje iš dalies finansuoja Lietuvos kultūro